Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar als je veel stress hebt wil je ongesteldheid ook nog wel eens uitblijven
Typhoon schreef:oke jullie denken dus dat de test al 3 a 4x negatief is geweest, dat het best wel positief zou kunnen zijn?
chance schreef:Bij mij is hetzelfde gebeurdt. niet ongesteld geworden en ook negatieve testen. Ben je wel aan de pil? Of heb je onveilige sex gehad (dus geen condoom)?
Mijn HA zei toen, dat het wel vaker voorkwam en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. En idd uiteindelijk was ik heftig ongesteld.
chance schreef:Bij mij is hetzelfde gebeurdt. niet ongesteld geworden en ook negatieve testen. Ben je wel aan de pil? Of heb je onveilige sex gehad (dus geen condoom)?
Mijn HA zei toen, dat het wel vaker voorkwam en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. En idd uiteindelijk was ik heftig ongesteld.
chocobroodje schreef:Hoeveel dagen zaten er tussen de tests in? Ik heb dat laatst ook gehad, was bijna 3 weken overtijd, maar 3x negatief getest. Uiteindelijk kwam het toch nog op gang. Maar de kans lijkt me erg klein dat je nu nog positief gaat testen.
Typhoon schreef:chance schreef:Bij mij is hetzelfde gebeurdt. niet ongesteld geworden en ook negatieve testen. Ben je wel aan de pil? Of heb je onveilige sex gehad (dus geen condoom)?
Oke maar had je dan ook dezelfde "klachten" als mij dan?
Of werd je alleen niet ongesteld?
hanny_jelke schreef:in de regel eigenlijk niet. maar soms maakt een vrouw tewijnig HGG aan en dan zal hij wel op negatief uitslaan.
de test van de HA is presieiser.
zeg nooit nooit.
vaak kun je zo terecht bij een HA voor dat soort dingen helpen de asistentes je.