Welk bikinibroekje geschikt voor reddingsboei?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Welk bikinibroekje geschikt voor reddingsboei?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:11

Ik heb een Reddingsboei. Mét hoofdletter ja. Bij sommige mensen bekend als de zwemband. Het valt me op dat mensen begerig kijken naar mijn flapjes :\ . Ze zijn vast jaloers; immers als er iets gebeurt in het water ben ik veilig en zij niet 8-) Ik heb besloten me maar wel aan te passen en mijn reddingsboei te verstoppen. Ik zoek dus een bikinibroekje waarbij mijn zwemband wat minder zichtbaar is. In het belang van mijn veiligheid natuurlijk, straks word ik kopje onder getrokken (denkt aan titanic) ;). Ik heb alleen geen idee welk model broekje daar het beste voor geschikt is. Wie helpt?

Girl In The Mirror

Re: Welk bikinibroekje geschikt voor reddingsboei?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:17

Zo'n hipster model:

Afbeelding

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:19

Hmm ik heb hier ook last van, ook bij een hipstermodel.
Ik heb nu een bikinibroekje wat laag is, die zit onder mijn zwembandjes. Het jammere is alleen dat dan meer van mijn buik te zien is, maar liever dat dan zwembandjes.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:20

Ik zou dan in elk geval niet voor een laag broekje gaan. Hoe hoger, hoe beter.
En ik zou de band aan de zijkant zo breed mogelijk houden, dus in elk geval geen touwtjes.
Misschien is zo'n soort broekje met pijpjes..? Zoals hierboven ja :P Maar dan misschien nog wat hoger..

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:21

Zoiets is ook wel geschikt: Afbeelding
Zeker niet een laag model nemen, dat valt dan misschien wel net onder je zwembandjes, maar een hoger model kleed slanker af.
Laatst bijgewerkt door Girl In The Mirror op 16-05-10 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:21

_O- Hahahahaahahah! Dat verhaal! :')
Heb er ook last van.. :x Nog even snel wat afvallen voordat ik op vakantie ga! En als ze er naar kijken; Wiebel zo snel mogenlijk heen en weer met je flapsels en maak er vreemde geluidjes bij, dan vertellen dat je linkerflap Henk heet en je rechterflap Marije en dat ze een stelletje zijn!
Succes gegarandeerd! :))

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:23

Zo`n broekje met een bikini topje erop niemand die je zwembandjes nog ziet.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:58

En neem het broekje niet te klein, hoe strakker hij zit hoe meer je het ziet.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:00

En bijvoorbeeld een tankini?

Afbeelding

Afbeelding

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:01

hahah hoe je dat zegt, geniaal _O-

idd een bikinibroekje, met brede bandjes :D en eentje die best hoog zit! niet te klein kopen ook he :))

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:02

Iris82 schreef:
En bijvoorbeeld een tankini?

[img]http://www.infotainmentnews.net/wp-content/uploads/2009/08/vs-faux-python-trim-push-up-halter-tankini-top1.jpg[/im g]

[img]http://www.wordsaboutthings.co.uk/wp-content/uploads/2009/04/tankini.jpg[/i mg]

hebben ze die onderste ook met een normaal bikinitopje? :o Die is leuk zeg :D

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:05

Hangt ervan af waar je boei zit.
Heb je een buikje met vrij normale bovenbenen? Neem dan een hoog opgesneden hoger broekje.
Heb je juist stevige dijen, neem dan een short-achtig broekje.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:15

Tankini maakt het juist alleen maar erger denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:32

Een short werkt voor mij denk ik niet, ik draag sapph boxers en kan de vergelijking met een rollade toch niet laten als ik in de spiegel kijk :')

Zo'n tankini ziet er wel gaaf uit die ga ik eens passen :)

Hebben jullie ervaring met een broekje met alleen touwtjes aan de zijkant? Die je zelf kan strikken?

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:35

Ik zou voor een touwtjes bikini gaan. Dan kan je zelf bepalen hoe strak (of los) je hem trekt :) Dan knelt het allemaal niet zo af, doe ik ook elk jaar!

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:37

Liek_ schreef:
Hebben jullie ervaring met een broekje met alleen touwtjes aan de zijkant? Die je zelf kan strikken?

Over rollade gesproken, dat zou ik je zeker afraden. :n Die bedekken meestal ook weinig kont.

Je zou kunnen overwegen om op een doordeweekse dag (rustiger) naar een winkel als Hunkemoller of Livera te gaan om je te laten adviseren. Als je boxers afknellen zijn ze toch echt te klein ben ik bang.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:38

Lotte1990 schreef:
Tankini maakt het juist alleen maar erger denk ik!

Bij mij niet tankine verstopt het perfect je ziet niks meer van de zwembandjes.
Echt perfect!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:38

Ik heb altijd H&M bikini's broekje en topje juiste maat bij elkaar te zoeken, werkt voor mij perfect. :)

Ik heb dus ook met touwtjes aan de zijkant, ik vind dat prima. Ik heb zelf ook redelijk dikke dijen, maar wordt niet raar aangeken ofzo als ik in dit broekje rond hobbel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:46

Girl In The Mirror schreef:
Liek_ schreef:

Over rollade gesproken, dat zou ik je zeker afraden. :n Die bedekken meestal ook weinig kont.

Je zou kunnen overwegen om op een doordeweekse dag (rustiger) naar een winkel als Hunkemoller of Livera te gaan om je te laten adviseren. Als je boxers afknellen zijn ze toch echt te klein ben ik bang.

Dat kan kloppen, ik heb ze flink wat kilo's terug gekocht :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:55

Die tankini lijk mij geweldig...

Ik heb niet echt rollades of zwemboeien :') ...o..sorry :o jullie brengen het mooi.
Maar twee kinderen krijgen...ja daar word je buik niet mooier van...zullen we maar zeggen...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:57

Als je overigens een decolette hebt zoals die dame met de bovenste tankinni hoef je je ook geen zorgen meer te maken...
Reddingsboei of niet..niemand die erop let :D :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:01

Zo'n decolletee heb ik wel maar toch let iedereen op mijn flapjes, of dat denk ik haha!!

En natasja waarom sorry? Ik heb ook nooit flapjes gehad, tot ik stopte met roken ;) En heb daar geen minuut spijt van!! Ik wil ook geen broekje om mijn flapjes te verhullen omdat ik ze haat maar omdat iedereen jaloers is :P

Piepdruif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:16

Liek_ schreef:
Zo'n decolletee heb ik wel maar toch let iedereen op mijn flapjes, of dat denk ik haha!!

Dat DENK je idd. Als er een decolletee te zien is, dan kijkt zowiezo de helft van de bevolking daarnaar. Automatisch, hihihi, hebben ze geen enkele controle over.
Ik zou ook voor een tankini gaan en dan ook in de juiste maat. Als je het te klein koopt, dan gaat het zwembandje pas opvallen.
Of gewoon rondlopen met een echte zwemband om je middel, natuurlijk :D
Maar er zijn ook prachtige badpakken te koop momenteel, met rokje bijvoorbeeld. Misschien is dat iets?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:26

Liek_ schreef:
En natasja waarom sorry?

Omdat ik een beetje moest lachen om de benaming ervan....en niet om het feit dat er mensen zijn met reddingsboeien en flapjes...daarom zei ik sorry erbij... :D ;)
Om niet onaardig over te komen zeg maar...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:28

Piepdruif schreef:
Dat DENK je idd. Als er een decolletee te zien is, dan kijkt zowiezo de helft van de bevolking daarnaar. Automatisch, hihihi, hebben ze geen enkele controle over.

Nou IK kijk zelfs naar zo'n decollete... als het zo over duidelijk in het zicht is :D :D
En ik val echt niet op vrouwen.. :D