Ik zit met iets waar ik graag de ervaringen van anderen over wil horen.
Vanacht om 24.00 / 00.30 zat ik een tijdschrift te lezen in mijn bed, zo vlak voor het slapen gaan. Ineens voelde ik mijn hart sneller kloppen kreeg ik zelf
een raar gevoel in mijn hoofd. Ik begon te trillen, en kon hier niet meer mee ophouden. Ik trilde automatisch verder, en wat ik ook deed; ik kon het zelf niet stoppen. Ik vond dit best eng, mede door dat vage gevoel in mijn hoofd en die hartkloppingen.
De laatste tijd is het niet zo heel goed gegaan allemaal, ik ben veel aan het nadenken en piekeren over vanalles. Ik woon nog bij mijn ouders, dit gaat al een tijdje niet goed, wat veel stress met zich meebrengt. Naast mijn thuissituatie denk ik veel over opleiding / werk, mijn geplande verhuizing 100km verderop, mijn relatie, familie, mijn paarden.. Tevens ben ik afgelopen week ook ziek geweest; ik was grieperig maar ben toch gewoon gaan werken (zoals altijd..
). Dat trillen heb ik een paar keer eerder gehad, maar dat was na het stappen. Toen had ik alcohol op en het laat gemaakt, en daardoor heb ik altijd gedacht dat die trillingen daarmee te maken hadden. Maar gisteravond had ik geen alcohol op, al sinds weken niet meer. Tevens rook en / of blow ik niet. Ik heb uiteindelijk een goede vriend gebeld vanacht en daarmee 3 kwartier gepraat. Hij zei dat die trillingen waarschijnlijk komen door stress. Toen gingen de trillingen vanzelf over en ben ik in slaap gevallen. Een vriendin heeft dit ook weleens gehad, hoewel zij niet last had van hartkloppingen. Vandaag weer gewerkt en een zware dag gehad, ik was ontzettend moe en mijn hoofd kon ik er maar moeilijk bij houden.
Ik ben heel benieuwd naar de ervaring van andere bokkers. Of zij dit herkennen / ook weleens hebben gehad, hoe dat in hun geval kwam en wat zij hieraan hebben gedaan.
Alvast bedankt