Moeilijk op staan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rivaldo

Moeilijk op staan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 18:15

Hebben jullie er ook last van? Wakker worden, dat lukt wel. Maar uit m'n bed komen? Een ramp!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:26

Ik vind het ook een ramp, maar het gaat wel makkelijk.

Als mijn wekker gaat zet ik hem uit, en stap meteen uit bed! Anders wordt het alleen maar moeilijker, of ik val weer in slaap. Dus dat doe ik nooit.
Ik verslaap het dus eigenlijk nooit op deze manier.

Ben ik uit bed, dan ben ik ook meteen wakker :D

x_Rebecca

Re: Moeilijk op staan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:29

Ja, vooral omdat ik dan mijn heeeerlijke warme bedje uit moet om te gaan kranten lopen en een hele drukke dag te hebben. Élke dag weer.

Toen ik een poosje had dat ik er echt niet uit kon komen zette ik altijd een wekker aan de andere kant van de kamer, na een poosje is dat errug vervelend. :')

sannnnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:39

jaaa dat heb ik ook.
wakker worden gaat automatisch als mijn wekker gaat.
maar in de winter uit mijn bed komen is echt een ramp, meestal snel in me sloffen schieten en lekker warme ochtendjas aan.
daar troost ik me mee dan :d

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:41

Ja zeker, echt een ramp.
Ik zit m`n wekker 5x want ik val telkens weer in slaap.
Voordat ik dan een beetje wakker ben zijn we al weer een heel eind verder.
En dan kan ik er alsnog niet uit komen, veelste koud :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:42

jep, is echt een serieus probleem bij ons. wij worden zo rond 12 uur of 1 uur wakker en als we een dag geen afspraken hebben kan het half 3 worden. ligt wel aan medicatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:10

Ja hier ook haha, nee op zich ik word prima wakker maar ik ben altijd nog zo enorm moe.. dat ik denk van oké, 5 minuten en dan worden dat er 40 en dan is oliebol, ik heb nog maar 20 minuten om alles te doen. In de zomer gaat het wel beter omdat ik dan meer energie heb op de een of andere manier, maar ik moet ook echt op tijd naar bed anders kan ik m'n bed niet uitkomen haha :').

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:13

Heb er ook wel last van.. Gelukkig red ik alles net nog optijd en ben ik niet te laat..
Heb de geluk dat ik nog even in de trein verder kan dutten als het nodig is..

Momenteel is het een weekje anders gegaan want wordt nu gewoon gewekt om 7 uur en krijg een broodje of beschuitje.. Mja dat is weer een ander verhaal! Je kan dan nog wel rustig verder slapen als dat nodig is

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:14

haha ik heb er ook last van, mar ik kan niet wakker worden en kan vaak niet goed opstaan, mn spieren zijn vaak veel belast omdat mn rug nog niet helemaal ok is, heb in september een hernia operatie gehad en alles gaat goed maar merk nog steeds dat als ik veel gedaan heb ik de volgende dag heeel veel moeite heb met op staan

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:15

Vreselijk, zeker als het koud is! Dan is mn bed nog zo lekker warm en bah ja gewoon niet leuk :')

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:18

Rebeccaa schreef:
Ja hier ook haha, nee op zich ik word prima wakker maar ik ben altijd nog zo enorm moe.. dat ik denk van oké, 5 minuten en dan worden dat er 40 en dan is oliebol, ik heb nog maar 20 minuten om alles te doen. In de zomer gaat het wel beter omdat ik dan meer energie heb op de een of andere manier, maar ik moet ook echt op tijd naar bed anders kan ik m'n bed niet uitkomen haha :').

Heel herkenbaar. :D

En op tijd naar bed is het probleem bij mij. Ik ben gewoon niet moe s avonds. Rond een uur of 1 a 2 is voor mij een prima tijd om te gaan slapen. Dan val ik ook snel in slaap. Ga ik eerder lig ik naar t plafond te staren... Jammer genoeg combineert 1 uur naar bed niet niet met een baan waarvoor ik op tijd mijn bed uit moet. Wie er in hemelsnaam bedacht heeft dat je om 9 uur op je werk moet zijn... :roll: :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:18

Hier nog een. :+

In de zomer gaat het een stuk makkelijker, ook door de warmte.
Ik heb ook een tijd de wekker aan de andere kant van mijn kamer gezet, maar dit heb ik opgegeven haha. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:20

Ir111 schreef:
Rebeccaa schreef:

Heel herkenbaar. :D

En op tijd naar bed is het probleem bij mij. Ik ben gewoon niet moe s avonds. Rond een uur of 1 a 2 is voor mij een prima tijd om te gaan slapen. Dan val ik ook snel in slaap. Ga ik eerder lig ik naar t plafond te staren... Jammer genoeg combineert 1 uur naar bed niet niet met een baan waarvoor ik op tijd mijn bed uit moet. Wie er in hemelsnaam bedacht heeft dat je om 9 uur op je werk moet zijn... :roll: :D

Ja precies, ik slaap ook vaak niet voor een bepaalde tijd! En helaas, ik moet toch elke dag om 08.20 op school zijn. Haha, maar de laatste tijd gaat het toch wel iets beter, vaak lig ik dan op school de eerste 3 uur nog half op m'n tafel te slapen wel, haha. :')

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:24

Rebeccaa schreef:
Ja precies, ik slaap ook vaak niet voor een bepaalde tijd! En helaas, ik moet toch elke dag om 08.20 op school zijn. Haha, maar de laatste tijd gaat het toch wel iets beter, vaak lig ik dan op school de eerste 3 uur nog half op m'n tafel te slapen wel, haha. :')

Ja, ik ben ook echt niet aangesloten in t begin van de morgen. Ik heb geen ochtendhumeur ofzo maar mijn lijf staat nog in de slaapstand... := Na een bak koffie en even verder wakker worden ben ik vanaf een uur of 10 meestal weer irritant wakker en aanwezig volgens mijn collega's. :D

Opsta tip: een vriendin belt mij door de week elke morgen wakker. Ik leg de telefoon dan in de woonkamer. De wekker negeer ik, maar als zij belt moet ik wel opnemen natuurlijk, dan ben ik ook gelijk mijn bedje uit. Dit werkt echt enorm goed. :j