Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Rebeccaa schreef:Ja hier ook haha, nee op zich ik word prima wakker maar ik ben altijd nog zo enorm moe.. dat ik denk van oké, 5 minuten en dan worden dat er 40 en dan is oliebol, ik heb nog maar 20 minuten om alles te doen. In de zomer gaat het wel beter omdat ik dan meer energie heb op de een of andere manier, maar ik moet ook echt op tijd naar bed anders kan ik m'n bed niet uitkomen haha.

Ir111 schreef:Rebeccaa schreef:Ja hier ook haha, nee op zich ik word prima wakker maar ik ben altijd nog zo enorm moe.. dat ik denk van oké, 5 minuten en dan worden dat er 40 en dan is oliebol, ik heb nog maar 20 minuten om alles te doen. In de zomer gaat het wel beter omdat ik dan meer energie heb op de een of andere manier, maar ik moet ook echt op tijd naar bed anders kan ik m'n bed niet uitkomen haha.
Heel herkenbaar.
En op tijd naar bed is het probleem bij mij. Ik ben gewoon niet moe s avonds. Rond een uur of 1 a 2 is voor mij een prima tijd om te gaan slapen. Dan val ik ook snel in slaap. Ga ik eerder lig ik naar t plafond te staren... Jammer genoeg combineert 1 uur naar bed niet niet met een baan waarvoor ik op tijd mijn bed uit moet. Wie er in hemelsnaam bedacht heeft dat je om 9 uur op je werk moet zijn...![]()
Rebeccaa schreef:Ja precies, ik slaap ook vaak niet voor een bepaalde tijd! En helaas, ik moet toch elke dag om 08.20 op school zijn. Haha, maar de laatste tijd gaat het toch wel iets beter, vaak lig ik dan op school de eerste 3 uur nog half op m'n tafel te slapen wel, haha.
Na een bak koffie en even verder wakker worden ben ik vanaf een uur of 10 meestal weer irritant wakker en aanwezig volgens mijn collega's.