) maar wat ik het aller vervelendst vind is dat ik nu iedere keer blijf "hangen" op ongeveer 70 kilo. en dat werkt best wel demotiverend. ik krijg het er gewoon niet af, ja tenzij ik mezelf uit zou hongeren, maar dat is niet de bedoeling. nou zou ik best wel eens dat somatoline willen proberen, ik denk namelijk dat als ik merk dat ik die ene kilo kwijt kan raken en onder de 70 kan komen dat het dan als een ontzettende motivator werkt. zo van "zie je wel, ik kan het best"
maar ik ben zo bang dat het allemaal onzin is, ik heb natuurlijk geen zin om aan mooie praatjes geld uit te geven. dus vraag ik me af of er iemand is die dit gebruikt/ heeft gebruikt en er tevreden over is.
even ter verduidelijking: ik heb geen eetstoornis of zoiets engs. ik weet gewoon dat ik het gezondst ben als ik rond de 60 kilo zit. ik val dan ook meer af voor het beeld (mooie truitjes aan kunnen trekken, een keertje in skinny jeans passen) dan omdat ik obsessief per se een bepaald gewicht wil halen. ik heb mezelf wel een minimaal doel gesteld en ik weeg me dan ook om mijn vordering ( dan wel achteruitgang helaas) bij te houden.