misselijkheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

misselijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 17:24

Het is een beetje een vaag verhaal :+ Ik denk dat het tussen mijn oren zit maar ik ben de laatste tijd dus heel regelmatig misselijk. Dan heb ik een vaag gevoel in mijn buik en dan ben ik bang dat ik moet overgeven, maar ik denk dus dat het in mijn hooft zit. Soms komt er ook wel iets uit hoor, maar dat is zelden := Ik heb het vooral nadat ik iets van vet heb gegeten ofzo.

Iemand ervaring hiermee en weet hoe ik er mee moet omgaan? 2 jaar geleden had ik dit ook telkens in de avond en was ook niet fijn. Ook toen moest ik zo nu en dan overgeven. Het kan stress zijn, maar ik weet het niet :o

Alvast bedankt voor het lezen :D

amber_1993

Re: misselijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:32

Ik denk idd ook stress ofzo, anders moet je gewoon even naar de dokter gaan, die kan wat meer vertellen dan wij denk ik zo:P
Misschien dat je maagklepje niet helemaal goed functioneerd?

Succes ermee, hoop voor je dat het snel over gaat!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:49

ik heb het ook gehad vorige maand ofzo, en dat is toen geëindigd met 2 dagen lang kotsen. :+ maar daarna dus helemaal geen last meer gehad. maar ik had ook dat ik niks vets kon eten, eigenlijk alleen maar zoete dingen als chocolade enzo. wachten tot het over gaat? :o of je vinger in je keel steken wil ook wel eens helpen. :=

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:53

Er heerst weer buikgriep dus wie weet..