Nou ja een week, om precies te zijn 10 dagen
Afgelopen donderdag heb ik een uitnodiging gehad voor een fit-kit test (sporttest) ivm een soll.procedure, lekker optijd zou je misschien denken maar dat is met voorbedachte raden
(vanuit de werkgever).op zich niks mis mee, geef deze niet helemaal ongelijk en op zich is mijn conditie boven gemiddeld in vergelijking met leeftijdgenoten.
Maar nu wil ik vanaf morgen toch wat meer gaan doen aan mijn conditie gewoon voor de zekerheid om mijn slagingskans te verhogen.
Ik heb een crosstrainer waar ik momenteel iedere dag 20 minuten (ga ik verder opbouwen) mee in de weer ben, ik probeer stevig door te wandelen als ik ergens naartoe moet en pak voor kortere afstanden altijd de fiets.
Ook op mijn erk pak ik tegenwoordig de trap, in de weekenden fiets ik 40/50 km per dag enzenz.
Wie heeft er tips of adviezen wat ik nog meer kan doen? of dingen die je juist niet moet doen?
Puur op uithoudingsvermogen gericht.....ik heb geen zeeen van tijd om bijvoorbeeld naar de sportschool tegaan ivm mijn paarden die ik iedere avond verzorg en probeer te rijden.
Misschien kan ik het wandelen uitbreiden met korte stukjes hardlopen? of is dat compleet nutteloos op zo'n korte termijn?
Dus als ik zo eens optel wat jij nu aan training hebt, dan zou je daar met gemak bovenuit moeten komen.