Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IngridB schreef:Ik ben al weken niet lekker. Ook veel last van m'n buik, vaak misselijk, vaak de toilet bezoeken.
Bij mij was mijn bloedruk veel en veel te laag en vandaar dat ik zo duizelig was en ook op het randje van
flauwvallen. je kunt eens een paar dagen cup a soup nemen of van die opkikkertjes. dat helpt heel goed om je
bloeddruk omhoog te krijgen en misschien dat je zelf dan snel merkt dat je minder duizelig bent.
Met snel opstaan heb ik het ook hoor, maar dat kun je zelf in de hand houden door rustig op te staan.
Nou moet ik ook zeggen dat ik niet lekker ben omdat ik met de pil ben gestopt hoor! Heb nogal last van
de 'ontwennings verschijnselen'. Maar dat duizelig zijn kan heel goed met de bloeddruk te maken hebben.
Zou je toch aanraden om langs de huisarts te gaan. Kan hij je bloedruk enzo meten en naar je hart en longen
luisteren. Misschien laat hij wel bloed prikken zodat hij daar misschien iets uit kan halen.
succes ermee!

ik was er ook vroeg bij met vriendjes
maar goed. Confession schreef:flappie28 schreef:Gebruik je echte aspirine (acetylsalicylzuur) of paracetamol?
Het heet Panadol, maar de werkzame stof daarin is paracetamol
BE_GENTLE schreef:Spatische darm, heb ik ook kan je ook beroerd van worden en lage bloed druk dat heb ik ook en zelfde symptomen dan heb je ijzer te kort. of menstruatie als je daar nog niet mee ben begonnen.

Confession schreef:hanny_jelke schreef:zolang je geen 18+ dingen doetschap onmogelijk anders zou het zo is zwanger kunnen.
ik ben mijn gehele zwangerschap ongestald geweest dus dat hoeft niks te zeggen
Aan die dingen ben ik nog lang lang lang niet aan toe dus dat zou echt geen mogelijkheid kunnen zijn