nu werd deze week mn huisgenoot ziek.. dinsdagnacht... buikgriep.. erg overgeven hele tijd..
ik heb hem die zondag ervoor en die maandag ervoor niet gezien... (is hij niet thuis geweest) die dinsdag is hij zo'n 3 min bij mij in de buurt geweest... verder was hij op zijn kamer.. en ik beneden... dat was het..
toen is hij ziek geworden.. en ben ik mijn spul gaan pakken om weg te gaan
ik ben toen weggegaan.. (geen gebruik meer gemaakt van toilet) en ben de volgende avond teruggekomen.. toen was het overgeven voorbij.. hij had vroeg in de ochtend voor het laatst overgegeven...
de wc was schoongemaakt door iemand anders.. die bij hem sliep.. en de kotsemmer is weggegooid in de container.. incl de schoonmaakdoeken.. toen ik ben thuisgekomen.. was hij even weg. heb alles schoongemaakt met een mix van veel dettol, allesreiniger en bleek en knal heet water... de wc van top tot teen, deurklinken, trapleuning, wasbakken, kranen. tot de douchekop toe.. handdoeken allemaal gewassen op 90 graden, hij had zn beddengoed al gewassen op 90.. ramen overal opengezet om door te waaien..
maar nu is ie wel bij mij geweest woensdag avond.. (die ochtend had hij voor laatst overgegeven..) en gister gaf ie me knuffel...
maar nu is die vriend wat bij hem sliep ziek geworden.. gisteravond... (hij heeft wel toilet schoongemaakt en met de emmertjes gelopen)
maar nu ben ik zelf enorm bang om ook ziek te worden... aangezien ik hier een fobie voor heb...
is die kans er groot denken jullie? en tot wanneer zou het ongeveer kunnen dat ik klachten krijg???
of zou het wel meevallen??
edit.. even een aanpassing

* .
Ik was echt helemaal over m'n toeren, maar geloof me, na 2 keer ben je er wel aan gewend, hoe erg je angst ook is (die van mij is echt super extreem).