Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
upendo schreef:justSaar schreef:ben je misschien zwanger?
dat je baarmoeder aan het groeien is ofzo?
zo iets kan ik namelijk terug vinden via google
Dat gebeurt over het algemeen wat later dan een uur nadat je seks hebt gehad.
En TS, misschien even naar de EHBO in het ziekenhuis?
Barmat schreef:Nou... ik ben zélf nog maar kort zwanger en dat "uitrekken" is idd vervelend, maar niet zo dat je gillend en kreperend van de pijn over de grond aan het rollen bent hoor. Zou niet goed zijn want dan liepen alle zwangeren continu te gillen.....
Verlies je verder geen bloed, TS? Heb je verder geen gekke dingen gedaan zoals sporten? Anders zou het welicht een gescherd spiertje kunnen zijn dat je zoveel ongemak bezorgd. Ik zou je niet laten afschepenen en gewoon terug gaan en op je strepen gaan staan, desnoods een echo eisen van je baarmoeder en omliggende organen. Als je dit eist hebben ze daaraan te voldoen, simpel.
Succes en sterkte.
justSaar schreef:ben je misschien zwanger?
dat je baarmoeder aan het groeien is ofzo?
zo iets kan ik namelijk terug vinden via google
chocobroodje schreef:Latex allergie? stress?
Barmat schreef:Nou... ik ben zélf nog maar kort zwanger en dat "uitrekken" is idd vervelend, maar niet zo dat je gillend en kreperend van de pijn over de grond aan het rollen bent hoor. Zou niet goed zijn want dan liepen alle zwangeren continu te gillen.....
Verlies je verder geen bloed, TS? Heb je verder geen gekke dingen gedaan zoals sporten? Anders zou het welicht een gescherd spiertje kunnen zijn dat je zoveel ongemak bezorgd. Ik zou je niet laten afschepenen en gewoon terug gaan en op je strepen gaan staan, desnoods een echo eisen van je baarmoeder en omliggende organen. Als je dit eist hebben ze daaraan te voldoen, simpel.
Succes en sterkte.
Zwitsal schreef:hm het eerste gedeelte over de krampen dat je niet eens meer rechtop kan staan komen me wel bekend voor..
ik heb zo heel af en toe wel eens een 'slag' (oid) in mn darmen gehad, geen idee waardoor dat kwam, maar dat gaf exact dezelfde symptomen.. zolang ik (opgekruld) bleef liggen, of een beetje in elkaar gedoken bleef zitten dacht ik: nou nu is het volgens mij wel weg en kan ik weer verder, probeerde ik een been buiten het bed te zetten klapte ik weer dubbel van de pijn. bij mij heeft dat toen ook 2 dagen aangehouden en was opeens weer over..
alleen had ik geen last van mn vagina oid... was echt puur mn (onder)buik..
maar als ik jou was zou ik ook proberen langs de ehbo te gaan.
(ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, ik kwam toen eigenlijk niet eens de auto in en uit laat staan zelf rijden, dus gelukkig kon iemand anders mij rijden).
Als je zoveel pijn hebt hoor je niet zomaar zo afgescheept te worden!
) dan had ie toch dat moeten ontdekken, of ben ik nou gek?
Equidea schreef:Buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Anders denk ik niet dat het een zwangerschap is, dat nestelen van een eitje duurt een aantal dagen, niet een aantal uur.
Ik heb trouwens ooit ook vreselijke pijn gehad in mijn onderbuik, toen wilde de grote boodschap niet (al voelde dat heel anders....).
Had ik ook van voren last en niet van achter.

blue_kim schreef:Equidea schreef:Buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Anders denk ik niet dat het een zwangerschap is, dat nestelen van een eitje duurt een aantal dagen, niet een aantal uur.
Ik heb trouwens ooit ook vreselijke pijn gehad in mijn onderbuik, toen wilde de grote boodschap niet (al voelde dat heel anders....).
Had ik ook van voren last en niet van achter.
nee daar heb ik geen moeite mee
maar wordt je met een buitenbaarmoedelijke zwangerschap wel ongesteld dan?
). fienaaa schreef:Misschien moet je naar een andere HA gaan... Ik had namelijk een blinde darm ontsteking+buikvlies ontsteking(iets totaal anders). Ben met pijn naar mijn HA gegaan, stuurde me terug met een pijnstiller. 1 dag later naar een andere HA gegaan, die heeft me direct doorgestuurd naar het ziekenhuis...
Misschien dat dat een optie is... (verder weet ik er ook niet veel vanaf)...
In ieder geval sterkte !
myssy_88 schreef:Ik heb vorig jaar precies hetzelfde gehad en had toen een naar binnen geslagen blaasontsteking(uiteindelijk nierbekken onsteking).
In het begin had ik er nog niet veel last van zodoende ook gemeenschap gehad en daarna was het echt een hel ik kon ook niet meer lopen en had ongelooflijk veel pijn. Toen een dubbele kuur antibiotica gehad gecombineerd met paracetamol en toen werd het gelukkig na een paar dagen beter.
Heeft de dokter wel je urine getest?
chocobroodje schreef:Een allergie bouw je op, dat gebeurt meestal niet ineens. Tsja als het morgen niet over is zou ik terug gaan naar je huisarts, vragen om een echo of iets..... Heel vervelend zo aan de vooravond van je huwelijk!