Mhhh... is dit niet raar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMarianne

Mhhh... is dit niet raar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 21:34

Hoi!

Ik ben begin december 2009 voor het eerst ongesteld geworden en in januari netjes weer alleen toen was het veel donkerder en kleveriger. In januari had ik wel de 'normale' klachten en het duurde ook niet abnormaal lang of kort. In februari ook weer (tenminste dat denk ik), maar toen leek het meer op de tweede keer dan op de eerste keer maar het was wel lichter van kleur ook had ik maar super weinig en duurde het maar 3 daagjes...
daarna ben ik het nooit meer geworden maar ik heb al wel deze week vooral elke dag buikklachten en puistjes komen ook uit m'n huid schieten :S
Mijn moeder vind dat ik naar de dokter moet, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in (maar als het moet, dan moet het maar).
Met m'n afscheiding is niks aan de hand, altijd even normaal als voorheen..

wie heeft zoiets ook eens gehad (iig iets vergelijkbaars) en wat heb je er aan gedaan? of is het heel normaal? en moet m'n lichaam gewoon een beetje 'op gang komen'?

groetjes Marianne

September

Re: Mhhh... is dit niet raar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 21:36

Ben je na de laatste keer veel gewicht verloren of heb je veel stress?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 21:54

Als je voor het eerst ongesteld was in December kan hij zijn dat het gewoon nog niet helemaal goed op gang is.
Ik zou gewoon nog even afwachten behalve als je echt klachten begint te krijgen.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 21:58

Dat is hartstikke normaal.
Naar de dokter gaan lijkt me hier nou nog eens écht niet nodig!
Tenzij je persé regelmatig ongesteld wil worden, dan kun je aan de menstruatie pil gaan bijvoorbeeld. Of aan de anticonceptie pil/nuvaring maar dat laatste raad ik je 100% af zolang je nog geen gemeenschap hebt.

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 21:59

@ September:
Nee hoor helemaal niet. Net zo normaal als anders bij mij.

@ Zonnebloem18 en Jaimyliefje:
Ooooh, dus het is best normaal.. gelukkig maar.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:01

is niets geks aan , kan soms komen en weer even gaan , komt vanzelf wel weer. durrt het nou echt nog heel lang , een half jaar of iets dergelijkd an zou ik wel even bellen met de huisarts voor de zekerheid.
succes meid!