Allereerst, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon geen recent topic vinden om mijn vraag in te stellen.
Ik ben sinds ongeveer twee á drie weken bij vlagen erg misselijk,vooral 's avonds.
Ik kon toen wel gewoon eten en drinken,dit leek geen invloed te hebben , ook zat er geen patroon in mijn misselijkheid.
Sinds 4 dagen ben ik echter gaan overgeven en houd ik nagenoeg niks meer binnen.
In de ochtend kan ik nog wat drinken of een crackertje eten,maar een half uur daarna begint de ellende.
De rest van de dag ben ik voortdurend licht misselijk,met hevige vlagen tussendoor waarbij ik dus moet overgeven/gal braken.
Edit: Ook moet ik veel boeren laten en heb ik steeds het gevoel alsof er een steen in mijn maag zit.
Ik heb in het verleden maagvliesontsteking gehad,maar ik kan me niet herinneren dat dit met vlagen gepaard ging.
Ik begin me onderhand goed slecht te voelen,een beetje licht in mijn hoofd,trillerig en de nodige dingetjes die je krijgt als je lang niet gegeten hebt.
Ik kan niet zwanger zijn,ik heb geen stress en anderen in huis hebben geen verschijnselen (waardoor voedselvergiftiging weggestreept kan worden)
Vanmiddag had ik bedacht om bij de apotheek Domperidon of Emesafene te gaan halen, maar na 3 apotheken die gesloten waren wegens bevrijdingsdag,heb ik de strijd opgegeven. (ook bij de Kruidvat en Etos hadden ze geen middelen voor me)
Nu moet ik nog tot morgen wachten en tot die tijd wil ik toch wat dingetjes proberen...maarja,welke?
En daarna,het liefst zou ik gewoon een symptoombestrijder gaan halen en dan hopen dat het overgaat,maar doe ik daar wel verstandig aan? Ik ben niet zo'n doktersmens,en de onderzoeken die ik in het verleden heb gehad zou ik niet graag herhalen

Help?