waar heb ik last van?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Femme_

waar heb ik last van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 13:12

Daar ben ik weer,

Geloof het of niet, ik word er zelf ook gek van!
Goed.. met Koninginnedag wou ik rustig aan beginnen dus dronk ik eerste instantie Red Bull en Cola, pas later ben ik overgestapt op de Rosé. Na 3 frisdrankjes kreeg ik opeens ontzettende last van mijn buik. Het was een heel vreemd gevoel, het leek of mijn buik/maag letterlijk in brand stond, zo heet was het! Daarnaast kreeg ik erg veel last van steken, dit hield zich zo'n 5 minuten aan en daarna moest ik meteen plassen. Zo gezegd zo gedaan, verder geen last meer.

Toen ik 's nachts thuiskwam met mijn vriend had ik een onwijs heftige bloeding (helder rood bloed) zonder pijn. Natuurlijk schrok ik mij dood. Een tijd geleden was dit ook al een keer gebeurd, maar toen dacht de dokter dat het door de pil kwam.. Nu slik ik de pil altijd netjes optijd, vergeet ik mijn pil nooit en toch komt er weer een bloeding. Na die bloeding was het ook meteen over.

Nu heb ik de laatste tijd ook erg veel last van een opgezette rechter tepel en nu weet ik dat jullie allemaal gaan denken dat ik misschien zwanger ben, maar dat is het hem juist.. ik kan niet zwanger raken voordat ik geopereerd word.

Dus nu de vraag "wat kan dit betekenen?"

Ik ben al een aantal keren bij de dokter geweest en bij de gyenacoloog kom ik ook zo'n 3-4 x per jaar...

Herkent iemand deze klachten??

Greets,

siskeh

Re: waar heb ik last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 13:16

Kan je lichamelijk niet zwanger raken?of kan je wel zwanger kunnen zijn maar een miskraam hebben gehad?
Zou je misschien schijnzwanger kunnen zijn?

Femme_

Re: waar heb ik last van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 13:30

ik kan volgens de gyneacoloog niet zwanger raken zonder eerst een omweg te maken, hiervoor schijn ik eerst medicijnen te moeten slikken en/of eventueel geopereerd te moeten worden. Maar dit is zo'n 3 jaar geleden geconstateerd. Ik slik de pil omdat ik anders helemaal niet ongesteld word, maar ook dit kan ik eigenlijk niet zeker meer weten.. maar het lijkt me vreemd als een arts dit zegt het opeens wel kan. Daarnaast was het echt een helderebloeding en had ik bij de bloeding geen pijn.

Tjah, ik weet het.. ik zit raar in mekaar!

schijnzwanger???