Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daffodil schreef:Wat reuzegrappig was, was dat toen ik eenmaal verdoofd was, hij mijn oogleden afgeplakt had. Vervolgens knipte (zo klonk het...) hij mij oogleden open en dat was echt bizar, het werd licht terwijl ik toch niets zag!!! Mijn moeder werd wat onwel toen ik dat vertelde.....
.
isaja schreef:Ik heb voor 2 jaar terug mijn oogleden boven en onder laten corrigeren en heb dat laten doen in een privekliniek in Belgie, had nl goede resultaten gehoord.
Zelf heb ik alles heel goed onderzocht omdat het wel iets is wat je in je gelaat laat veranderen, ik heb dit niet vergoedt gekregen omdat het niet medisch nodig was.
Ik ben zeer tevreden over het resultaat en zou het zo weer doen ..... op aanraden van mijn chirurg ben ik 2 weken voor de operatie met arnica van dr. vogel gaan slikken zodat mijn gezicht niet zo bont en blauw zou worden en dat was ook zo, het was een beetje gelig en opgezwollen meer niet.
Had ongeveer 2 dagen na de operatie last van vochtophopingen richting mijn wangen maar dat was ook normaal met een een paar dagen kon ik gewoon met zonnenbril over straat omdat direct zonlicht slecht was.
Maar je moeder moet gewoon even rondkijken waar zij zich prettig bij voelt, zo heeft een vriendin van mij het bij R. Schumacher gedaan en zeer tevreden en andere kennissen van mij hadden met een medische verklaring het in een lokale ziekenhuis laten doen en ook zeer tevreden.
Het gaat er natuurlijk ook om wat je moeder graag veranderd wil hebben en dat kan ze beter doen om op consult te gaan want inderdaad een wenkbrauwlift of een oogcorrectie zijn 2 hele verschillende ingrepen.
Succes