Momenteel zit ik met mijn handen in het haar, vandaar dat ik dit topic maak..
In de hoop dat iemand mij tips kan geven hoe wij er het beste mee om moeten gaan..
Mijn dochtertje is nu 2,5 jaar. Vrolijke eigenwijze dame is het
Alleen de laatste tijd gaat ze steeds meer dingen eng vinden..
Vorig jaar begon het met blaadjes die waaien door de wind over de grond heen..
Het is niet dat ze het alleen maar wat eng vind, maar ze is gelijk helemaal in paniek..
Gillen, huilen en zelfs bibberen van angst..
Nu was dat het enige en konden we er redelijk goed mee over weg door proberen uit te
leggen wat de blaadjes zijn en dat ze door de wind waaien.. Ik zei altijd maar dat blaadjes
lief zijn en niks doen..
Maar de laatste maanden gaat het van kwaad tot erger, dan is een vlieg reden tot volkomen
paniek.. Weer echt hysterisch gillen, huilen, weg rennen ect...
Je kan het zo gek niet bedenken en het is reden tot paniek..
De dingen die ze zo vaak gehoord heeft, zoals de wasmachine, de verwarming die water door de
buizen laat gaan ( moet de verwarming voor dat ze naar bed gaat op tijd uit zetten, anders ligt ze de hele tijd in bed in paniek te gillen).. De katten die op de kattenbak zitten te graven na het plassen..
Vrachtwagens die voorbij rijden als ze in huis zit, mieren die ze tegen komt met buitenspelen..
Alles lijkt bijna wel eng
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, het word steeds erger en het is zo moeilijk om haar
zo in paniek te zien.. Het doet mij gewoon echt pijn..
Op deze manier kan ze niet eens normaal buitenspelen doordat ze zo snel in paniek raakt..
Heeft iemand het zelfde mee gemaakt of tips ?
Help !?