Tja, ik heb ze dus ook. Erg vervelend en soms doet het ook pijn. Nu zijn er zoveel zalfjes voor en ik heb al zoveel uitgeprobeerd zonder resultaat, weten jullie misschien nog een goede zalf of een huismiddeltje hiertegen?
Ik ben hiervoor naar de dokter geweest. Ik had het maar aan 1 nagel en heb toen meteen pilletjes gekregen en daarna moest het uitgroeien. Toen het eenmaal uitgegroeid was nergens meer last van gehad...
VERAx
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-10 22:21
Ja, ik was ook al naar de dokter geweest, maar die had het over antibiotica en dat je minimaal 14 moest zijn omdat het best wel zware medicijnen waren ofzo. Maar Betadine werkt dus ook, moet dat dan 1 keertje, of meerdere keren?
Ik heb even op internet na gelezen. Ik had het op dat moment maar aan 1 nagel heb de pillen maar heel kort moeten slikken. Maar als het zo erg is dan kan het zijn dat je de antibiotica 3 maanden moet slikken of misschien wel langer. Vandaar dat je van de huisarts waarschijnlijk 14 moet zijn. Wie weet komt er nog iemand met de gouden tip voor uitwendig gebruik