Ik heb een beetje een probleem.
Sinds februari merk ik dat ik een verminderde eetlust heb en steeds meer afval.
Eerst ontbeet ik echt met 8 crackers met hagelslag, nam veel tussendoortjes. Ik ben bijna 1.85m lang en woog toen 72 kilo. Op zich een gezond gewicht en ik wilde ook niet afvallen.
Sinds een paar maanden is mijn eetlust echt verminderd en heb ik gewoon geen trek in eten meer. 's Ochtends krijg ik met moeite wat door mijn keel en ook overdag staat m'n hoofd echt niet naar eten. Wel heb ik vaak zoals ik het noem 'de beef', dat m'n lichaam trilt en dus wel aangeeft dat ik te weinig gegeten heb, maar ik heb dan geen hongergevoel gehad. Ook voel ik me vooral 's avonds sneller moe, maar heb ook een best druk leven, dus daar kan het ook aan liggen.
Ik merk vooral de laatste weken dat ik ook echt gewicht verlies.. Ik weeg inmiddels 66 kilo, dus er is in die 2.5 maand al 6 kilo af, terwijl ik er niets voor doe.
Verder is mijn ritme gewoon hetzelfde gebleven, sport niet meer of minder, alles blijft gelijk.
Ik snap niet echt waar dit vandaan kan komen. Mensen maken er wel grapjes over, van "ben je verlieefd??", ja dat ben ik wel, maar val je daarvan 6 kilo af
?Als het zo door blijft gaan en ik echt afval tot onder de 65 kilo ga ik echt even langs de huisarts om bloed te laten prikken, want dit kan toch niet gezond zijn.. Als het zo door gaat blijft er niets van m'n lijf over, ik was al niet echt dik, maar nu word ik echt richting mager.
Maargoed, mijn vraag, heeft iemand dit weleens meegemaakt en weet iemand waar dit misschien vandaan zou kunnen komen?
Groetjes!