Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik snap het nut er niet van om te weten of het een hersenschudding is of niet
annastasia schreef:Ik zou juist wel heen gaan.
Veel mensen laten het er bij zitten, en zeggen, ach gaat wel weer over.
Helaas zijn er ook vele gevallen die bv een wiplash hebben overgehouden.
Wie weet hebben ze bij de HA post wel wat over het hoofd gezien.

amyz schreef:Het zou natuurlijk altijd een hersenschudding kunnen zijn, maar als je niet op je hoofd gevallen bent heb je dat niet zomaar.. Buiten dat, lichte hoofdpijn en misselijkheid; is geen ernstige hersenschudding
Als je pijn aan je rug hebt is het niet raar dat je hoofdpijn hebt, werkt gigantisch door. In mijn ervaring gaan bij dit soort dingen hoofdpijn en misselijkheid hand in hand, helaas
Diclofenac is ook geen heel fijn goedje, heb het zelf ook gehad voor mn knie en was daar soms ook knap beroerd van, kan het ook nog van komen.. Slik t iig niet te veel want t is echt pure troep!
Verder, als je het niet vertrouwt, gewoon even bellen met de ha hoor! Beter het zekere voor het onzekere nemen als het om je gezondheid gaat..
Beterschap iig!
__KELLY schreef:Allereerst sterkte er mee TS!
En dat je op het moment vlak na het ongeluk nog niet zo veel heb gevoeld kan ook komen door de adrenaline die dan nog door je lijf heen gieren .. dan voel je het pas later wat meer en na een nachtje slapen voel je de pijn al helemaal bij je spieren.
Ik heb ook 1x een ongelukje gehad met de scooter en dat ik toen op de grond lag was ik eerst nog even in shock en toen had ik ook nog niks gemerkt dat ik ergens pijn had (mn kleren waren ook allemaal nog heel, niks aan te zien( .. pas later dat ik naar school ging (was een klein ongelukje dus ging gewoon naar school) toen voelde ik de pijn ook inene lichtelijk wat opkomen en de volgende ochtend kreeg ik mezelf amper uit bed van de stijfheid want zo'n val is een beste aanslag op je spieren.
Ben je trouwens op je hoofd gevallen? Is je helm beschadigd?
amondi schreef:hebben ze je plas ook onderzocht? Je kan heel makkelijk een gekneusde nier hebben en dat moet wel in de gaten worden gehouden.
Pijn, misselijk e.d. horen daar bij, zeker pijn in je rug.
Ik kreeg t destijds mee met de mededeling; slik t maar liever niet! (mijn ha is soms een beetje apart..). Als t werkt en je hebt t nodig, gewoon absoluut innemen... Maar bedoelde t meer in de zin van dat het geen middeltje is dat je te pas en te onpas moet innemen maar alleen moet innemen als je het echt nodig hebt...