Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bermudaa schreef:@ focussed, ik heb ook migraine en heb precies dezelfde symptonen als jou. De meeste mensen hebben dit niet.
Bij mij lijkt het meer alsof ik te lang in de zon heb gekeken en daarom de letters niet meer kan lezen, of iemands gezicht niet meer kan zich.. Hoofdpijn komt dan inderdaad een halfuur tot een uur laten en dan krijg ik weer normaal zicht.

xMonsterr schreef:verlammingen heb ik geen last van ,
maar als ik een paracetemol inneem dan werkt die ook voor geen meter en als ik zit gaat he nog wel maar als ik ga staan krijg ik steken en alles draait om me heen ..& als ik lees worden de letters vaak ook vaag , en 'savonds kijk ik een beetje scheel dat zit ook in de familie maar ik weet niet of dat iets te maken heeftmet Migraine ..
. 

ik kan gewoon echt niet functioneren als ik een migraine aanval heb. gelukkig heb ik dat dus weinig, koppijn bijna dagelijks, vooral in de ochtend en avond xMonsterr schreef:en 'savonds kijk ik een beetje scheel

) omdat er dan lichte uitlaatgas geuren in de auto kwamen en ik daar niet tegen kon. (Later bleek dat de verwarming "lek" was en dat daar die lucht vandaan komt, of het nu beter gaat weet ik nog niet). 
Het ergste zijn patat en tosti luchtjes, oh wat kan ik daar onwel van worden!
Daarna krijg ik hartkloppingen en word ik duizelig en super misselijk, ga zweten, trillen (soms zo erg dat het stuiptrekkingen worden) etc. Op dat moment hangt het er vanaf of ik hoofdpijn krijg of niet, aangezien ik eigenlijk 'migraine zonder hoofdpijn' heb, maar soms heb ik gewone standaard migraine hoofdpijn erbij.