Wat te doen bij aanrijding?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CRos95

Wat te doen bij aanrijding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 20:36

Hoi,

Ik ben gister samen met een vriendin aangereden door een scooter.
We reden gewoon met z'n 2en naast elkaar en die scooter wilde persé tussen ons door, dus ik riep naar mijn vriendin dat iemand ons inhaalde, zij week naar rechts (naar de scooter) en de scooter ook weer naar mij.
Ik ben van mijn fiets afgesprongen, omdat ik al aan het vallen was. Mijn vriendin viel op de scooter.
Niemand had zo op het eerste oog wat dus weer vrolijk verder gefietst. 's Avonds deed me enkel wel zeer, maar dat doet hij wel vaker. Vanochtend werd ik wakker en nu is het net een varkenspoot en ik kan er bijna niet meer op staan....
Wat zal ik doen? (de HA deed de vorige keer niks anders dan hem zo strak inpakken dat hij 's avonds paars was, dus dat verband heb ik er toen maar afgehaald :+)

dankjewel!

xxappiexx

Re: Wat te doen bij aanrijding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 20:42

Tja, lijkt me toch verstandig om er even mee naar de HA te gaan.
Wel vreemd dat die scooterrijder perse tussen jullie door moest...heb je geen gegevens van de scooterrijder gevraagd?

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 20:52

Denk dat ik morgen maar even een afspraak ga maken ja!
tjaa, sommige mensen... nee, op het moment dat we daar stonden heb ik eigenlijk vooral mijn vriendin helpen opstaan en gekeken of er niks materiaals kapot was en me niet eens afgevraagd of ik ergens pijn had..

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 17:04

Nog bij HA geweest?
Wat een sukkel (of sukkelin }:0 ) op die scooter zeg.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 17:32

Haha sukkel :P, die mannen ook hea!
Nee, vanochtend deed het wonderbaarlijk geen pijn meer, dus maar lekker gaan hardlopen :Y), tjaa ...toen was ie dus niet zo wonderbaarlijk genezen als ik dacht }:0

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 09:32

Ik zal even langs de HA post gaan, zoiets heb ik toen ook gehad, alleen zat ik toen op een scooter en moest ik uitwijken voor een fiets, omdat hij recht op mij af kwam rijden aan de verkeerde kant van het fietspad. Gevallen dus en ik kon er ook niet op lopen, maar dacht dat het ''gewoon'' gekneusd was, bleek mijn voet gebroken te zijn..