ervaringen remington wet 2 straight?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

ervaringen remington wet 2 straight?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 11:26

hallo,
Ik wilde vragen of iemand hier ervaringen heeft met de Remington Wet2straight (stijltang)
Ik had eerst een remington met zo'n soort vitamines in keramische platen, was een erg fijn ding maar die ging al na 3 maanden kapot (kortsluiting)
Ik zat al langer te twijfelen of ik een wet 2 straight wilde kopen, en nu deze kapot ging was ik eigenlijk van plan om die wet2straight te kopen.
Het idee van deze stijltang is dat je je haren kunt stijlen terwijl ze nog nat zijn. Het vocht word dan afgevoerd en je haren worden dus stijl van een soort stoom. Het bespaart je veel tijd omdat je normaal je haren nog moet fohnen en daarna pas kan beginnen met stijlen.

Het haartype dat ik heb: dik haar, lichte slag (met mousse erin, heb ik onderaan mijn haar krullen) en het pluist vaak op de uiteindes. Mijn haar is ook erg snel droog.

Mijn vraag is: werkt deze stijltang goed voor mijn haartype? En werkt deze bij jullie? Blijft je haar voor het grootste gedeelte de hele dag steil of tijdens het stappen? En ziet je haar er dan niet dood en uitgedroogd uit?

Ben benieuwd! Groetjes