Misschien dat andere mensen hier ervaring mee hebben. Maar ik heb een nogal lastig "probleem".
Het zit namelijk zo, Als ik bier of wijn drink dan krijg ik gelijk helemaal een gloei hoofd. Dit is alleen bij het eerste biertje maar het ziet er natuurlijk wel beschamend uit
. Na een half uurtje tot een uur is dat ook weer weg en dan kan ik gewoon bier blijven drinken zonder te gaan gloeien. Bij mix drankjes zoals wodka redbull, breezers en flugel heb ik hier geen last van. Iemand enig idee hoe dit kan? en hoe ik het kan voorkomen? Het behoorlijk onhandig namelijk..(vooral op feestjes want daar is vaak alleen bier en wijn) Natuurlijk kun je zeggen pak dan gewoon cola. Maar ik vind bier lekker dus zou dat ook graag willen drinken.
Graag mensen die misschien het zelfde probleem hebben? of op een andere manier tips of advies hebben?
Groetjes Nina
Ps. Ik denk zelf niet dat het een allergie is omdat ik het alleen heb van het eerste biertje..
maar dat gaat ook niet altijd.
)
. Een tijdje helemaal niet drinken is volgens mijn allergologe de enige oplossing..