Ik vroeg me af of dr meer mensen zijn die zoiets hebben gehad en hoe jullie het ervaren hebben. En vooral, hoe snel zat je weer op het paard
Ik loop nu al 2 jaar te kl*ten, keer van een jong paard gestuiterd en die is toen op mijn been gaan staan.
HA zei dat het een kneuzing was e ndat ik dr gewoon op moest gaan lopen, achteraf bleek dr heel wat meer aan de hand, maar toen was het al te laat en was de schade nog groter doordat ik er op ben blijven lopen terwijl m'n been absolute rust had moeten hebben. Gevolg is dat ik alleen nog maar op mijn tenen kan lopen en dan nog loop ik dr ook erg vaak mank bij, net een waggelende gans, en niet echt bevordelijk voor je houding op je paard
Nu gaan ze dus m'n achillespees verlengen en littekenweefsel uit m'n kuitspier halen, en zie er zo tegen op
Weet wel al dat ik minimaal 1 nacht in het ziekenhuis moet blijven en daarna 6 weken vastzit aan een gipspoot
Wie kan mij vertellen hoe hij zij het ervaren heeft, of vrienden kennissen etc. Ontzettend bedankt alvast.