) ik was zo boos en verdrietig dat ik dat nog voelde toen ik wakker werd. Vanacht had ik weer zo'n droom (alleen dan een leuke) en werd super blij wakker
Herkent iemand dit? Ben wel benieuwd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) ik was zo boos en verdrietig dat ik dat nog voelde toen ik wakker werd. Vanacht had ik weer zo'n droom (alleen dan een leuke) en werd super blij wakker
Herkent iemand dit? Ben wel benieuwd
Jusi schreef:Heb ik ook vaak hoor, als je wakker wordt heb je hetzelfde gevoel. En als je raar over iemand droomt, kun je diegene nooit meer serieus nemenToen ik op de middelbare zat heb ik volgens mij over alle docenten wel eens gedroomd (onthoud ze vaak), dus overal had ik een beeld bij waar die arme mensen niets aan konden doen
.
.
Arm jong

Justy schreef:Soms heb ik zelfs dat alleen het gevoel van de droom blijft hangen. Dan ben ik de hele dag down en dan weet ik niet eens meer waar die droom over ging.
Ik ben na een droom wel eens heel boos geweest op mijn ex... Ik had gedroomd dat hij vreemdging en toen ik wakker werd was ik zoooo kwaad! Hij vroeg wat er was en ik snauwde 'dat zul jij niet weten zeker!'Arm jong
Haha ja ik had toen ook een heel boos gevoel toen ik wakker werd, maar ben dan wel zo nuchter om te realiseren dat hij het niet echt deed
Maar dat gevoel blijft.
Mijn dromen zijn iig zo surrealistisch dat ze gewoon niet waar kunnen zijn. 
en dus is de werkelijkheid dan minder drastish.
In het echt is het dus ook gebeurd, vlak bij mijn vriend thuis alleen was het geen vrachtwagen maar een politievoertuig
Maar ik weet nu dat dromen die ik blijf dromen op frequente basis ook uitkomen...