Borstverkleining

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mariskalaan

Borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 13:54

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje: Ik zit enorm te twijfelen of ik voor een borstverkleining zal gaan. Ik heb cup G en begin een beetje vergroeingen te krijgen. Die enorme twijfel is denk ik angst, angst dat het mislukt. Meestal zal het vast wel goed gaan (allebei mijn zussen hebben het ook laten doen) maar ook vaak fout. Daarom ben ik enorm benieuwd hoe het bij jullie ging en hoe het nu is (als jullie het hebben laten doen dan :) )
Alvast bedankt! :D

Groetjes,

Mariska

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 13:58

Ik heb het laten doen op mijn 18de, de dag na de operatie kon ik alweer aan het werk....
Mijn eerste gedachten dat ik het veel eerder wou doen :)

Ben van een G naar grote C gegaan, en littekens zijn gewoon verdwenen :)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 15-04-10 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 14:00

Hoi Mariska,

Ik was 24 toen ik het liet doen, ik had 75DD/E. Ben zelf tenger gebouwd en 1.68m lang. Ik had het veel eerder moeten laten doen, wat een verlichting in mn schouders, nek etc. Ik had zoiets als het mislukt heb ik ze in ieder geval kleiner en er minder last van. Bij mij is het heel mooi geworden. Ik had in het begin last van hypertrofische huid, littekenweefsel. Maar dat is met sileconen pleisters verholpen. Je ziet die littekens amper en ze zijn mooi uitgezakt; ze zijn eerst zo chirurgisch gevormd door de chirurg. Als je nog vragen oid hebt PB staat open.

Suc6 met je beslissing

mariskalaan

Re: Borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 14:29

Oke bij jullie is het dus ook goed gelukt. ik ben nog nooit geopereerd dus ik zie een beetje op tegen die operatie. Hoorde van mn zussen ook dit had ik veel eerder moeten doen maar het is bij mij denk ik de angst om de stap te zetten en of het wel lukt.