Tot mijn 16de was ik redelijk gezond. was wel iets sneller ziek dan andere kinderen maar altijd vol energie en leven.
Totdat ik op mijn 16de pfeiffer kreeg, maar door een fout van de dokter later pas achter gekomen.
Sinds die tijd ben ik energieloos, elke ontsteking, slaapproblemen ga zo maar door.
Met veel pijn en moeite toch mijn VMBO diploma gehaald (deed eerst havo) en erna een jaartje rust gehad..
na dat jaar wilde ik graag weer wat gaat doen en ben ik dus een paar uur in de week gaan werken, maar ik werd elke keer ziek en was zo vermoeid dat de mensen het op gingen vallen dus ben ik weer thuis komen te zitten. Ik ben niet iemand die graag stil zit dus ben ik een opleiding gaan doen van een halve dag in de week die ik gelukkig ook heb gehaald jammer genoeg is het niet haalbaar om hier mee verder te gaan (paarden)
Erna wat baantjes gehad maar door elke keer ziek te worden (40 graden koorts meerder ontstekingen) elke keer weer thuis komen te zitten.
Toen na een jaar weer thuis heb gezeten zag ik de perfecte baan voor apothekers assistente zodat ik ook weer lekker op mijn eigen niveau verder kon...
Ik heb gelijk fulltime aan de gang gegaan en gelukkig werkte ik bij lieve mensen, want ook toen ben ik meerdere keren ziek geweest.
Zelfs een paar weken geen stem gehad en de arts vertelde dat het nog van de pfeiffer afkwam.
Totdat ik aug. 2008 terug kwam van vakantie en ik op was en ik kwam in de ziektewet. Nadat ik in dec. bloed in mijn ontlasting had moest ik gelijk naar het ziekenhuis en daar kwam een maagzweer en PDS uit.
Er werd mij toen aangeraden om toch eens met iemand te gaan praten en dat ben ik gaan doen in mijn woonplaats.
De gene waar ik toen liep zei dat ik waarschijnlijk borderline had (kon ik me al helemaal niet voorstellen) ik heb daar testen voor gedaan maar daar kwam uit dat ik er te weinig punten voor had, maar werd weer doorgestuurd naar het riagg waar ik nu dus loop.
Ik ben daar bij een dietiste komen te lopen, omdat ik vrij mager ben (1,76 en 52 kilo) maar die kon geen hele rare dingen vinden in mijn eetpatroon. Wel ben ik in de tussentijd aan de antidepressiva, omdat ik stemmingswisselingen had en erg depri was.
Ik loop nu bij een man in het riagg ongeveer bijna een jaar en die komt dus met de uitslag dat het toch waarschijnlijk wel lichamelijk zit en ik daarom geestelijk zo voel en ik dus helemaal geen borderline heb en niet eens in de buurt kon van iemand met borderline.
Hij vind dat ik of door mijn dokter eens helemaal moet nagekeken worden of ik naar een kliniek moet in Nieuwegein om mij daar te laten opnemen voor onderzoeken... Laatste zie ik minder zitten, omdat ik ook mijn verplichtingen thuis heb en voor mijn beesten.
Om even een voorbeeld te noemen ik heb nu in een paar weken tijd 2 X een oorontsteking gehad 1x keelontsteking anderhalve week oogontstoken en 2x blaasontsteking en nu mijn tandvlees ook ontstoken.
Mijn slapen is al jaren niet heel goed soms maanden geen problemen soms maanden heel slecht.
Al jaren lang vaak ontstekingen en mijn klieren in mijn nek zijn groot en bijna altijd pijnlijk soms zijn ze ook zeer groot bij mijn oren.
Ik heb vorig jaar ook te horen gekregen dat ik PCOS heb en ben daar voor in behandeling, maar dat staat nu op een heel laag pitje.
Ik ben altijd moe en zonder make up altijd wit en zie ook vaak vermoeid. Ik maak 's ochtends schoon (niet eens elke dag) en erna rust ik en dan s'middags de paarden en dan rust ik weer en ga ik slapen.
Ga ik meer doen ben ik binnen twee weken ziek.
Ik heb vaak koorts vooral als ik te veel heb gedaan
En eet redelijk wat maar kon niks aan eet ik iets minder val ik gelijk kilo's af.
Vaak last van mijn knieen, rug, vingers enz enz.
Ik heb hier al meerdere keren met mijn dokter over gehad, maar die zegt elke keer uitrusten (wat ik al zes jaar doe) en geeft me weer een AB mee
Ik merk echt dat het steeds erger word en ben ook verschikkelijk bang aan het worden en heb nu zelf maar dingen aangegeven aan de dokter en word dus morgen geprikt op mijn schildklier ( ik begin ook maar ergens)
Ik vraag me af of het mensen bekend voor komt en misschien weet wat ik moet doen.
alvast bedankt.

Hebben ze ooit in de richting van CVS gekeken? Dat is waar ze het bij mij op gegooid hebben
ik loop zelf al 6.5 jaar met CVS en dat wens ik echt niemand anders toe.
kijk ook eens naar het vermoeidheidscentrum, daar ben ik zelf onder behandeling namelijk
In januari/februari doorverwezen door amsterdam, kan in juni terecht)