Ik heb al een poosje erge steken in mijn knieen, mijn handen doen af en toe enorm zeer. Dan weet ik gewoon niet hoe ik mijn teugels vast moet houden. En nu ben ik de laatste weken ook zo enorm moe, zodra ik klaar ben met werken, ga ik eten koken, even snel wat opruimen douchen en dan lig ik op de bank al te slapen voordat het ook maar 21,30 is.... Nu heb ik ook erge spierpijn net onder mijn borst, net alsof mijn ribben gekneusd zijn.... Herkent iemand dit?
Zou het kunnen zijn dat ik iets van pfeiffer ofzo heb?
Lijkt me in ieder geval verstandig om even bloed te laten prikken als het al een tijdje duurt.
kimmie88
Geplaatst: 13-04-10 18:56
pfeifer is mogelijk, maar zou toch even langs de HA gaan. En wat testen doen.. Wil je niet bang maken maar de pijn die je aangeeft kan ook van (een van de verschillende soorten) reuma komen
_Carien
Geplaatst: 13-04-10 18:57
Misschien handig om naar de huisarts te gaan en een bloedtest aan te vragen?
Rebel_Jits
Geplaatst: 13-04-10 19:05
Mijn eerste gedachte is reuma, maar het kan ook heel goed iets anders zijn hoor. Ga even langs de huisarts en leg je klachten voor. Die kan zoiets beter beoordelen dan wij.
muiltje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-10 19:06
als je langs de huisarts gaat en je wilt een bloed test doen, moet je dan specifiek vragen naar wat je wilt dat ze onderzoeken? En ind kimmie dat heeft mijn vriend ook al gezegd... vind het dood eng
Ik had deze symptomen ook, pijnlijke handen, armen, met tranen op het paard omdat het simpelweg zeer deed om met een contactteugel te rijden. Altijd moe en door de HA al bestempeld als reuma. Dat was dus vitamine B12 tekort. De pijn op je borst is denk ik stress doordat je niet meer weet hoe je alles rondgebreidt moet krijgen. Heb ik nu ook nog direct last van bij stress.
muiltje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-10 19:13
Benauwdheid, en soms een beklemmend gevoel in de borst heb ik ook.... tja denk dat ik morgen dan misschien toch de ha even moet bellen, jakkes vind dat altijd zo moeilijk..