Hebben jullie misschien tips voor waar ik een goed en ook wel redelij goedkoop matras kan vinden, maar ik heb lieer geen ikea matrassen. Ik wil wel wat betere kwaliteit. De maat moet 140x200cm zijn. tips? Alsjeblieft!
De duurdere matrassen van Ikea zijn ook best prima hoor Maar idd, wat is je budget en wat voor bed heb je? Aangezien niet zomaar ieder matras op ieder bed kan
Ik heb een bedframe van de ikea en ik heb het liefst wel een matras van onder de 700 euro..
_evelien_
Geplaatst: 12-04-10 17:43
ik weet zo niet een goed merk te noemen. maar wil je adviseren om niet op een matras te bezuinigen. een goed matras is erg belangrijk voor het behoud van een gezond lichaam
www.tempur.nl dat zijn misschien wel 'duurdere' matrassen maar die zijn veel beter voor de rug etc ik begrijp wel dat je graag een goedkope matras wil .. maar een duurdere kan je veel lichaamsklachten besparen
Betteke
Geplaatst: 12-04-10 18:59
De Cesartherapeute van mijn dochter adviseerde een matras van Ikea. Forsbacka geloof ik, die was als beste getest door de Consumentbond en kon je prima vergelijken met een Tempurmatras. Voor dat geld kan je om de paar jaar een nieuwe matras kopen.
hrdstikke bedankt voor de tips! Ik ga goed rondkijken.
_Cindy
Geplaatst: 12-04-10 19:04
Ik heb een kussen van Tempur en die was al 140 euro, voor onder de 700 euro kun je zeker geen heel tempurmatras kopen.. Beste kun je gewoon even naar een beddenzaak gaan. Het kan dan wel een goed matras zijn maar het is ook een beetje afhankelijk van wat jij zelf prettig vind.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 12-04-10 19:04
Oriënteer je eerst eens op wat voor matras je wilt. Wil je bijvoorbeeld een traagschuimmatras (bijvoorbeeld tempur) of liever een pocketvering? Ga dan vanaf daar verder kijken en vooral, proefliggen. Wat voor de een een fijn matras is, kan voor een ander een verschrikking zijn. Zo kan ik absoluut niet slapen op tempur, terwijl mijn moeder er bij zweert.
Als je gaat proefliggen, doe dat dan als je fit bent. Als je moe bent ligt een matras al snel fijn, maar je wilt niet een matras die alleen goed ligt als je moe bent.
Je hebt ook matrassen die een deel veren of wat anders zijn en daarbovenop traagschuim.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 12-04-10 19:09
Bij pocketveren moet je je niet zo'n voorstelling maken zoals van die ouderwetse springveren hoor! En al helemaal niet denken aan donsveertjes. Ik denk dat je gewoon op meerdere matrassen moet gaan liggen, en dan bij voorkeur zonder dat je weet wat voor matras het is. Enkel op die manier kan je je een objectief beeld vormen.
En inderdaad, er bestaan ook gecombineerde matrassen. Oftewel, gewoon naar wat winkels gaan en uitproberen!
Caressaaa
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-10 19:09
Weten jullie anders een paar goede beddenzaken die ik langs kan gaan in de buurt van apldoorn, garderen, putten en vorthuizen? Dat gebied zeg maar..