Fijne strapless bh (en ik heb nogal wat eisen haha)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Fijne strapless bh (en ik heb nogal wat eisen haha)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 12:15

:wave: Lieve bokkers, wie heeft voor mij de gouden tip wat betreft een fijne strapless bh? :D
Ik heb de volgende "eisen"

- maat 70 D of 70 E
- huidskleur
- stevig
- niet al te duur, want ik ga hem weinig gebruiken
- geen puntvorm

En vooral dat eerste en laatste punt blijken moeilijk te zijn :\ Ik heb nu een passende van de Livera, maar eigenlijk ben ik er niet tevreden over en wil ik hem weer terugbrengen..De vorm van mijn borsten is er zo lelijk in :x

Heeft iemand de gouden tip, of ben ik te veeleisend en wil ik voor een dubbeltje op de eerste rang zitten? :Y) Kom maar op!

zonnebloem18

Re: Fijne strapless bh (en ik heb nogal wat eisen haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:17

Ik had vorig jaar hetzelfde probleem zelfde eisen alleen een kleinere maat (je zou verwachten dat dat makkelijker zou zijn).
Maar de enige die goed zat was iets van 60 euro en voor die 8 keer per jaar vond ik dat een beetje veel.
Ik ben toen bij een klein zaakje in de buurt wezen kijken en hunkemoller en daar hadden ze wel veel keus toen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 12:19

Ik ben bij de hunkemöller geweest en daar beginnen de (strapless)bh's bij omtrek maat 75 :( Daar kan ik dus sowieso niet terecht helaas..
Livera ben ik geweest, maar daar heb ik maar 1 model gepast (die ik dus uiteindelijk heb gekocht) Misschien moet ik daar nog eens naar terug om te vragen of ze ook andere modellen hebben :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:21

Ik heb er vorig jaar wel eentje gekocht bij de Hunkemoller, 70D.
Ben alleen ook niet echt tevreden over de vorm van m'n borsten, maar volgens anderen is er niets aan de hand. Hij was toen ook niet zo duur, 15 euro, maar volgens mij wel in de folder toen.

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:23

Ik volg dit topic ook even. Zit met hetzelfde probleem. Uberhaupt is een 70 omtrek en een D-E cup een probleem qua BH's als je niet te veel uit wilt geven.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 12:24

O ja, ik lieg sorry! :D Ik heb bij de hunkemöller deze http://www.hunkemoller.nl/Shop/ProductV ... 80484a0ce6 in 70 D gepast, maar die was me te klein (draag normaal ook 70E, maar 70 D wil soms ook lukken)
En 70 E was er dus niet :( Jammer, want dit model leek me opzich fijn :j

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:25

Misschien bij Henk ten Hoor, als dat bij jou in de buurt zit?
Daar is het mij gelukt om zo'n bh te vinden! :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 12:27

Sisco4life: klopt :j en ik geef doorgaans ook gemakkelijk veel geld uit voor een goede BH, want dat vind ik belangrijk, maar deze strapless ga ik waarschijnlijk 2 keer nodig hebben voor een modeshow..Vandaar dat ik niet zo veel geld uit wil geven, want strapless geeft sowieso natuurlijk minder steun, dus ik zal hem niet voor mijn lol gaan dragen buiten die modeshow :+

Jara: ik zal eens even Google'en, bedankt voor de tip :)

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:28

De strapless BH van Marie-Jo.

http://www.charlene-lingerie.nl/images/ ... 468200.png

Deze dus! Aan de binnenkant van de BH dus op de huid zit een randje siliconen zodat hij hij niet verschuift of omkrult. Verder kan je hem ook met bandjes eraan dragen. Normaal of gekruist. Hij is iets gevoerd (handig als t eh wat frisjes is) en heeft een licht push up effect.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:30

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 12:31

HBVisser schreef:
De strapless BH van Marie-Jo.

http://www.charlene-lingerie.nl/images/ ... 468200.png

Deze dus! Aan de binnenkant van de BH dus op de huid zit een randje siliconen zodat hij hij niet verschuift of omkrult. Verder kan je hem ook met bandjes eraan dragen. Normaal of gekruist. Hij is iets gevoerd (handig als t eh wat frisjes is) en heeft een licht push up effect.

Die lijkt me heel fijn (en ik vind 'm mooi :D) maar ik vind 69,95 toch te veel van het goede :j Vind rond de 25, 30 euro een mooie prijs, maar goed, misschien is dat dus wel een onmogelijke eis voor een fijne bh in mijn maat...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 12:32

BrittKitt schreef:
http://www.hunkemoller.nl/Shop/ProductV ... 22caed77e9
Hier vanaf 70 hoor? Dit is voor een redelijke prijs, huidskleur en vanaf 70 :)

Klopt, maar zoals hierboven ook al een keer staat, heb ik de 70 D gepast en die was te klein en 70 E hebben ze niet :\
75D overigens ook te klein en groter kan de omvang echt niet worden :n

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:33

Oh sorry, had niet het hele topic gelezen :o

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 12:35

BrittKitt schreef:
Oh sorry, had niet het hele topic gelezen :o

Geeft niet :)

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:43

Ik heb ook een strapless bh van de Hunkemuller maar die vind ik niet mooi zitten, daar krijg ik van die punten van. Ik heb er nu twee van de H&M en die zitten fijner en mooier (maar waarschijnlijk geven ze voor jouw maat te weinig steun :=). Maar de perfecte ben ik ook nog niet tegengekomen. :n

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 12:48

Mareska schreef:
Ik heb ook een strapless bh van de Hunkemuller maar die vind ik niet mooi zitten, daar krijg ik van die punten van. Ik heb er nu twee van de H&M en die zitten fijner en mooier (maar waarschijnlijk geven ze voor jouw maat te weinig steun :=). Maar de perfecte ben ik ook nog niet tegengekomen. :n

Hmm, ik zou het eens kunnen proberen natuurlijk :j Heb net even op de H&M site gekeken en er is 1 model dat uberhaupt tot een D-cup gaat, dus ik heb een kans :))

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:50

Heb je al op de site van Wehkamp gekeken?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 12:52

Goeie!
70 D is er niet en 70 E al helemaal niet, dus dan zou ik voor 75D moeten gaan en dan hou ik deze over..http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... K=&PRmin=0
Best veel keuze! :)) Welk model lijkt fijn?

edit: die twee topjes achtige dingen zijn niet in huidskleur, dus die vallen af en die met kant valt ook af, want glad is veel mooier onder kleding :j Ik zit er over te denken om die laatste van 17,95 te bestellen! Die lijkt me best fijn en bij een review staat dat hij qua omtrek klein valt, dus dan kan ik rustig 75 nemen :j
Laatst bijgewerkt door Corelli op 11-04-10 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:55

Kijk ook goed naar de ervaringen die bij de bh's staan. Zo kan je ook goed een keuze maken.
er is er 1 die scoort 5 uit 5.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:02

Bestel er gewoon meerdere. Hou je er een die goed zit en de rest stuur je kostenloos terug.
Moet het onder een wit iets dat het huidskleur moet zijn?

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:17

mmm...ik volg deze topic even. ;) Ik heb ook precies dezelfde problemen met strapless beha. Ik heb ook dezelfde cupmaat als jij en dat is erg lastig om een goeie beha te vinden vanwege goeie ondersteuning. ;(

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:19

Oei oei, gaat inderdaad moeilijk worden.
Eentje met goede steun en in die maat :)

Ben benieuwd waar je hem gaat vinden veel succes

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 14:04

Corelli schreef:
Mareska schreef:

Hmm, ik zou het eens kunnen proberen natuurlijk :j Heb net even op de H&M site gekeken en er is 1 model dat uberhaupt tot een D-cup gaat, dus ik heb een kans :))

BH's van de H&M vallen wel heeul klein qua cupmaat.
Wel afhankelijk van 't model, maar ik heb ook in mijn strapless 'n cupmaat groter, in andere bh's zelfs 2.
Vind ze overigens wel erg fijn, zakken niet heel erg ofzo, maargoed met jouw cupmaat is dat natuurlijk weer anders.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 21:05

Vasthi schreef:
Bestel er gewoon meerdere. Hou je er een die goed zit en de rest stuur je kostenloos terug.
Moet het onder een wit iets dat het huidskleur moet zijn?

De kans is aanwezig dat het onder iets wits moet, dus ik wil graag het zekere voor het onzekere nemen :) Ik schaf het namelijk speciaal voor de gelegenheid aan :)

Gimli: hmm, dat zou dan weer een probleem kunnen worden..Nou ja, we hebben een H&M hier dus ik kan gaan passen :j

Romeotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:15

Ik heb dezelfde maat als jij en vond het altijd moeilijk om te slagen voor BH's tot ik ze ging halen bij de Hema, volop de juiste maat voor een leuke prijs. Moet alleen eerlijk zeggen dat ik met de strapless geen ervaring heb.