Ik heb al mijn hele leven, het platste en steilste haar wat je je maar kan hebben en zoals altijd willen juist die mensen krullen en omgekeerd
Ik vind steil haar echt niet bij me passen! Ik doe elke dag voor ik ergens naartoe ga, net na mijn haar te drogen, een soort van dotje en als ik dat los doe, heb ik een soort van golfjes/krulletjes (met dit resultaat dan: http://www.mijnalbum.nl/Foto-O3A4RWMD.jpg ) Maar dat ben ik nu echt wel grondig beu, ik wil eens echte blijvende krulletjes!Maar een permanent heb ik nog nooit aangedurft, ik krijg er altijd spontaan poedelachtige waanbeelden van, maar nu heb ik mij laten wijsmaken dat het tegenwoordig echt niet meer zo poedelachtig is! Maar ik ken dus helemaal niets van permanenten! Hoeveel soorten heb je hier in? Hebben die speciale namen? Ik zou graag wat losse krulletjes hebben, kan dat? En hoe lang blijven ze erin? Ik was mijn haar normaal elke dag of om de dag, blijft het er dan wel in? En de mensen die een permanent hebben, een voorbeeldfoto zou altijd leuk zijn
En oja, hoeveel korter wordt je er haar er ongeveer van? En heeft het wel een natuurlijk resultaat?Dit is mijn haar gewoon steil:

Sorry voor mijn vele vragen!
Maar alvast bedankt voor de mensen die willen antwoorden
Groetjes,
Emmy!

mijn haar is behoorlijk lang (onderrug) maar dat is dan te zwaar voor een permanentje
.
je krijgt geen krullen zoals mensen dat van nature hebben..