- Het weer
- Mijn hobby
- Mijn werk
- Mijn relatie
- Mijn algemene houding
- Mijn algemene gevoel
- Mijn blijheid
- Mijn uitstraling
Ik ben gewoon niet zo vrolijk, ik ben nergens ECHT blij mee te krijgen, ik heb nergens zin in ben veel moe, wil gewoon niks doen en thuis zijn. Ik kan me periodes herinneren dat we met vriendinnen op stap gingen, super leuk, intens gezellig .... het idee al.... nee geen zin in... Soms in mijn hoofd denk ik van: dit en dat is leuk maar als het zover is denk ik van...hmmm....laat maar....
En waarom??? Als ik dat nou eens wist, ene moment denk ik dat het door mijn werk komt, dan weer door het weer, dan ga ik over mijn relatie nadenken en heb ik het idee dat ik me dadelijk iets ga aan praten. En zo kom ik nog geen streep verder.
En al mijn vriendinnen gaan verhuizen/ver weg wonen....daar baal ik ook wel van.
Of is DIT nou een winterdepressie(tjeeee)?
Of is DIT nou 'oud worden'
Of is DIT nou de sleur van werken/hobby/slapen?
Of is DIT nou gewoon het algemene leven?
Bestaat er geen knopje of een vitamineboost waardoor je weer gewoon oprecht happy bent??
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voorop gesteld: Het is niet zo erg dat ik psychisch niet spoor hoor en in therapie moet....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uit je voeding haal je namelijk lang niet alles wat je nodig hebt