Het leek me in ieder geval dat ik wat te veel had gedaan dat ik daarom niet zo fit was, toch na de week zaterdagavond koorts opnemen dit bleek 39,5 te zijn toch wel wat hoog. De volgende dag nog 37,9 en 's avonds weer 39,3.. mijn eetlust was ook al de hele week heel slecht. En toen werd ik zondag er ook nog misselijk bij waarbij ik maandag op dinsdag ook geen eten meer kon vasthouden dus moest ik dinsdag naar de dokter. Alles wat ik had vermeld en toen moest ik bloed prikken ook voor o.a. Pfeiffer, 2 dagen later gister heb ik de uitslag al gekregen en het is inderdaad Pfeiffer. Maar ik ben helemaal niet echt moe ofzo? Nu moet ik maandag weer naar de dokter en wil vragen hoe ik er verder mee om moet gaan. Ik heb gister gewerkt (2,5 uur), maar dat was voornamelijk zwaar, omdat ik zo weinig kan eten. j
Nu is mijn grote vraag eigenlijk aan mensen die Pfeiffer hebben gehad, waren jullie allemaal erg moe? Of kwam dat pas later na het algemene ziek zijn etc.?
Moet ik nu wel rustig aan doen? Sowieso ben ik vandaag alweer vrij en morgenmiddag ga ik maar 4 uurtjes werken, maar als ik alles zo lees zijn vaak mensen ontzettend moe, dit heb ik tot nog toe niet gemerkt. Ik voel me wel sloom in mijn hoofd, maar ja als je amper eet dan leek me dat logisch.
Ik hoop dat mensen me hier kunnen helpen, ik moet het allemaal nog even gaan realiseren.
[edit]Wat ik nog was vergeten, ik heb de laatste tijd veel jeuk op mijn rug, buik, benen, nou overal eigenlijk, kan dit nog met pfeiffer te maken hebben? En uuh natuurlijk bespreek ik maandag ook alles weer met de dokter
[/edit] 
(geen commentaar, ik ben gewoon een harde/naief persoon).
( kunnen ze zien aan je bloed)