De laatste weken ben ik namelijk zonder duidelijke aanwijsbare reden wat aan de miselijke kant. Ik heb er opgelet wanneer dit was maar ik kan er niet echt een patroon in onderscheiden.
De ene keer ben ik het wanneer ik 's ochtends wakker wordt (na een normale goede nachtrust), de andere keer tijdens het tandenpoetsen en weer een andere keer als ik op de bank zit en bijvoorbeeld TV aan het kijken ben. Dan ben ik wat vaag misselijk zeg maar, dat rare gevoel wat je in je keel hebt. Dit blijft steeds hangen en gaat ook slecht weg. Eten hoef ik dan niet te proberen, dat moet ik dan echt naar binnen duwen, drinken werkt ook niet. Gewoon zitten helpt dan het beste en maar afwachten.
In het begin heb ik mij er niet echt zorgen om gemaakt omdat het maar zeer af en toe was, maar nu heb ik voor de derde keer in een week. Voor de zekerheid heb ik toch even de huisarts gebeld, maar wellicht dat iemand dit herkend.
Owja ook had ik het eens voor het middageten, bij de gedachte alleen al werd ik erg misselijk en kreeg ik wederom geen brood doorgeslikt. Nu heb ik net mijn ontbijt op (nouwja eigenlijk rond 9 uur) maar nu ben ik vedorie weer wat misselijk?
[edit Na een handige PM, ik ben niet zwanger! Ik zou punt een niet eens weten van wie en punt twee niet eens weten wanneer dat had moeten gebeuren dan.
Bloed laten onderzoeken, heel gesprek met de huisarts. Kwam echter niks uit. Het kon door stress komen. Maar voor mijn gevoel had ik niet echt stress. Na een tijdje ging 't vanzelf over.
Ben daar nogal voorzichtig mee.