Warm weer en zweten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Warm weer en zweten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 17:19

Hay :D

Inmiddels weer 2 dagen kei mooi weer achter de rug, maar helaas brengt dit voor mij ook nadelen met zich mee.

Ik ben iemand die het eigenlijk altijd koud heeft, maar toch ook zweet :?. In de winter valt het reuze mee, niets aan het handje. Mr zodra de temparatuur omhoog gaat, ga ik dus ook zweten onder mijn billen :S. En hierbij voel ik mijzelf écht vies! Vooral als ik langere tijd in het zonnentje op een plastic stol zit ofz, is voor mijn gevoel mijn hele broek nat (gelukkig is dit niet zo, maar toch brengt het onaangename gevoelens met zich mee)

Wat kan ik hier tegen doen? (botox kan niet op die plaats)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:20

Niet op een plastic stoel zitten.
Ik heb het ook heel erg met mijn bureaustoel als ik er een handdoek op leg is er niks aan de hand haal ik hem eraf heb ik binnen een half uur een zweetreet.
Bij bepaalde stoffen heb ik er ook meer last van als bij andere, ga er maar eens een keer op letten.

C_hristel

Re: Warm weer en zweten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 19:48

Dankje voor de tip. Ja strakke spijkerbroeken zijn ook triggers voor mij. Ik heb ook het idee dat voedingsstoffen er mee te maken hebben, weet jij daar iets van?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:50

Daar ben ik eigenlijk nog niet zo mee bezig geweest.
Ik heb er zelf geen last van als ik mijn linnen broek aan heb, jeans is best ernstig, maar ik heb het meestal ook met rokjes.

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 23:41

Je kan pilletjes van de huisarts vragen als het goed is. Ik ken iemand die dat heeft, maar die pilletjes worden niet speciaal tegen zweten gebruikt. Maar ze werken heel goed, in de sauna zweette zij een stuk minder snel :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 23:50

Van lush is er een poederdeodorant. Met vanillegeur. Die helpt daar heel goed tegen.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 11:00

Bedankt voor de reacties. Ik ga gelijk ff de apotheek bellen voor die pilletjes. Ik heb er vaker van gehoord. Volgens mij zijn het pillen die als bijwerking hebben dat je minder gaat zweten. Hier ga ik mij dan wel eerst ff in verdiepen, ben er nooit zo voor om pillen te slikken.

Voor de deodorant ga ik vanmiddag meteen ff kijken. Dankje!