en dan val je weer terug in je dal.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnyyyyyy

en dan val je weer terug in je dal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 18:05

Ik zal de titel even duidelijk maken.

Ik heb eerst heel veel aan zelf moord gedacht i.v.m dat het op school slecht ging,thuis(Veel ruzie met ouders),veel vriendinnen lieten me stikken (geen idee waarom en ze reageren niet als ik het vraag ) ,veel gedoe met een vriend van me, en het was al een paar keer uit gegaan met me vriend waardoor ik echt het aller meest kapot was.Ik was er weer zo'n beetje boven op gekomen tot zaterdag avond,
me vriend ging uit met zijn vrienden en een vriendin van me, ik zal eigenlijk ook mee gaan maar ik was zo moe van het werk en me zusje haar verjaardag dat ik toch maar had besloten dat het beter was al ging ik niet mee, en me ouders vonden het ook niet goed door dat ik zo moe was . Dus hun gaan uit ik zij nog voor de grap tegen me vriendin '' je gaat niet met hem hoor,, zij '' nee hoor hij is en blijft van jou mop,,. Nou in de loop van de avond nog wat ge smsd. En de volgende dag krijg je te horen dat je vriendin en vriend met elkaar zijn geweest :(:) Ik dacht toen echt voor wat voor een vriendin was je, ze weet van al me problemen af , ze weet dat ik erge moeite mee heb dat ik niet mee ging :o . Nu weet ik dus echt niet wat ik moet je heb dus ruzie met een van je beste vriendinnen, je vriend ben je kwijt.En dan krijg je noch een paar slechte cijfers terug van school en nog van iedereen gezeur dat je chagerijnig ben.Ik ging helemaal door het lint (mede door dat ik me niet kan in houden i.v.m. me adhd ) en dus werd ik er uit gestuurd,was echt heel boos op de leraar want ze trok me letterlijk de klas uit hele blauwe plek op me arm.Ben nu dus weer helemaal terug in me gedachtes en weet gewoon niet meer wat ik moet met me ouders praten werkt niet die willen me alleen maar naar mensen sturen om mee te praten(me ouders snappen me ook niet zo goed,ben ook nog de oudste) en daar kan ik gewoon weg niet meer tegen ik zech daar dat ik er niet meer aan zal denken en later in de week gaat het weer veder,kan er gewoon niks aan doen niemand weet nou echt precies wat er allemaal gaande is.Weet ook gewoon weg niet hoe ik er op moet reageren dat hun met elkaar zijn geweest? en vooral hoe ik kan duidelijk maken hoeveel pijn ze me hebben gedaan doordat hun met elkaar zijn geweest?

sorry voor het lange verhaal hoop dat het een beetje duidelijk is en hoop dat julie me mischien kunnen helpen ik moest het even van me afschrijven ben gewoon zo boos :(
Laatst bijgewerkt door Bonnyyyyyy op 06-04-10 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadia
Oppermuts

Re: en dan val je weer terug in je dal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:07

LZP --> MW

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:10

Het is allemaal heel vervelend, maar denk ook is aan de leuke dingen in het leven. Laat die vriendin stikken, die is het aankijken niet meer waard. Je vind heus wel weer andere vrienden. En je 'vriendje' moet je ook aan de kant gooien, die is niet te vertrouwen.

Door zelfmoord te plegen schiet je niks op, je maakt een eind aan een 'geschenk'... je leven! Leef je leven en geniet van alle dingen op deze wereld en laat jezelf niet te veel toe in de negatieve wereld!

eenitraM

Dus je vriendin is er vandoorgegaan met je vriend? En je hebt slechte cijfers?

Die vriendin van je is geen vriendin en die vriend van je is niet goed genoeg voor jou. Je kunt betere cijfers halen door te studeren en je kunt medicijnen krijgen voor je ADHD.

Als je goed leert, zullen je ouders ook trots op je zijn en vriendschap komt niet van 1 kant.

Als je een gesprek met je ouders aangaat waarmee je zit, dan begrijpen ze je misschien ook wel en willen ze je vast mee nemen naar de dokter, waar je misschien medicatie kan krijgen tegen ADHD, waardoor je geconcentreerder kunt worden, zodat je beter gaat leren en je rustiger wordt ik je hoofd waardoor je ook iets terug kunt doen voor je vriendinnen.

Verder, typ even duidelijk.

T hoeft niet allemaal aan andere te liggen, maar ik maak hieruit op dat je gewoon met jezelf in de knoei zit. (Pubertijd??)

Relax, het komt wel goed ;)

lovesdanny

Zou je wat beter op je interpunctie kunnen letten, en hoofdletters gebruiken waar het hoort? :)
Veel sterkte ermee, rustig aan, en het komt wel weer goed!

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 18:12

ik heb wel medicatie voor me adhd :o maar ik vind dat niet echt helpe?? en we zijn wel bezig met andere pillen maar we zitten nog in de proef vase zech maar!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:14

bonbon15 schreef:
ik heb wel medicatie voor me adhd :o maar ik vind dat niet echt helpe?? en we zijn wel bezig met andere pillen maar we zitten nog in de proef vase zech maar!

Nog een keer naar de dokter.

Zo erg zal het niet zijn..

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 18:16

eenitraM schreef:
bonbon15 schreef:

Nog een keer naar de dokter.

Zo erg zal het niet zijn..

We zijn in behandeling bij zo'n speciale arts!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:17

Heb het met hem over je problemen. Hij is niet voor niets een arts en kan je zo doorsturen.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:21

Ik vind het ten 1e heel vervelend voor je..

Maar ik merk wel aan je dat je vreselijk in een slachtofferrol kruipt..
Tuurlijk, je hebt het gevoel dat je alles aan het kwijtraken bent, is ook k*t, maar je wil geen hulp aanvaarden die mensen zijn er om gesprekken met jou te voeren.. Waarom sla je dat dan af?
Wat je vriendin en je vriend hebben gedaan is k*t, Ik weet er alles van, been there done that.. Laat ze gaan. Laat het los..
Je vriendinnen hebben je ook vast niet zomaar laten stikken.. Die dingen gebeuren geleidelijk, waar 2 strijden hebben 2 schuld..

Nogmaals, ik vind het heel vervelend voor je, en je mag ook best huilen, maar herpak jezelf, neem de hulp aan die je aangeboden krijgt, Zet je feestneus op en ga door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:21

Ik heb echt al mijn aandacht en concentratie moeten gebruiken om je verhaal te kunnen lezen.
Misschien kun je de spelfouten eruit halen en leestekens gebruiken, zodat het wat makkelijker wordt om te volgen? :)

Het is natuurlijk heel erg vervelend, en wat al eerder is gezegd; Die vriendin van je is geen vriendin. :n
En dat kunnen wij met z'n allen natuurlijk wel heel makkelijk zeggen, jij bent degene die het voelt en ik kan me voorstellen dat je je daar heel erg klote door voelt.

Op dit moment wil ik je als advies geven; hou contact met de buitenwereld, blijf praten (met wie dan ook) , probeer je te realiseren dat je veel meer waard bent dan een bedriegende vriend of vriendin.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 18:26

Elma_ schreef:
Ik vind het ten 1e heel vervelend voor je..

Maar ik merk wel aan je dat je vreselijk in een slachtofferrol kruipt..
Tuurlijk, je hebt het gevoel dat je alles aan het kwijtraken bent, is ook k*t, maar je wil geen hulp aanvaarden die mensen zijn er om gesprekken met jou te voeren.. Waarom sla je dat dan af?
Wat je vriendin en je vriend hebben gedaan is k*t, Ik weet er alles van, been there done that.. Laat ze gaan. Laat het los..
Je vriendinnen hebben je ook vast niet zomaar laten stikken.. Die dingen gebeuren geleidelijk, waar 2 strijden hebben 2 schuld..

Nogmaals, ik vind het heel vervelend voor je, en je mag ook best huilen, maar herpak jezelf, neem de hulp aan die je aangeboden krijgt, Zet je feestneus op en ga door.

omdat 1 iemand had verzonnen dat ik had gevrijd met me vriend in een riolerings buis en dat geloven ze allemaal en nu negeren ze me allemaal ik ben ook bij een spycholoog maar heb niet het gevoel dat die helpt en om nu weer tegen iemand anders me verhaal te gaan vertellen :( daar zie ik ook tegen op

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 18:29

ik kan geen spel fouten meer vinde :o heb erg moeite met spelling!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:32

Ik snap dat je je poedersuiker voelt..
Maar het probleem is.. De enige die jou hieruit krijgt ben jij..
Je zal er zelf aan moeten werken en trekken om jezelf uit deze spiraal te krijgen..
Natuurlijk kan een psygoloog je daar bij helpen.. Natuurlijk kunnen vrienden je een hart onder de riem steken, En dat moet ook, dat is ook heel goed!
Maar de enige die jou instelling in je hoofd kan veranderen, dat ben jij ;) en dat is even heel hard gezegd : get over it..
Das niet banketstaaf bedoeld, maar dat moet jij wel zelf doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:34

Elma_: Ik snap precies wat je bedoeld, maar ik denk dat dat in dit geval wel heel makkelijk gezegd is.
Wij zijn al in de 20 en denken;"Kalverliefde.. hoort erbij."
Maar ik weet ook dat het in die tijd af en toe het einde van de wereld lijkt als het uit gaat.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:53

Dat weet ik, en ik heb het ook meegemaakt.. Maar nu wens ik dat toen iemand me had gezegd, toe even...

Maargoed het is ook moeilijk, en nu nog hoor! een troost, het gaat over, en het wordt beter, ookal geloof je het nu even niet

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:01

Elma_ schreef:
Dat weet ik, en ik heb het ook meegemaakt.. Maar nu wens ik dat toen iemand me had gezegd, toe even...

Maargoed het is ook moeilijk, en nu nog hoor! een troost, het gaat over, en het wordt beter, ookal geloof je het nu even niet

Ik heb het ook gehad, alleen ben er zelf uitgekomen, ookal heeft het 10 jaar geduurt.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:10

Een andere psycholoog vragen als het niet klikt met je huidige.

En raap jezelf op en ga verder.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:15

Kijk anders even naar eenitraM dr onderschrift :')

Kom op, je kunt het!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:20

Elma_ schreef:
Kijk anders even naar eenitraM dr onderschrift :')

Kom op, je kunt het!

Nou ja, 14 jaar en mascara :')

Je bent nog jong! Maar denk dat je zelf de problemen aantrekt.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 20:39

bedankt voor alle liefe reacties <3 ik merk wel dat dit ook goed helpt! :o