Ik heb eerst heel veel aan zelf moord gedacht i.v.m dat het op school slecht ging,thuis(Veel ruzie met ouders),veel vriendinnen lieten me stikken (geen idee waarom en ze reageren niet als ik het vraag ) ,veel gedoe met een vriend van me, en het was al een paar keer uit gegaan met me vriend waardoor ik echt het aller meest kapot was.Ik was er weer zo'n beetje boven op gekomen tot zaterdag avond,
me vriend ging uit met zijn vrienden en een vriendin van me, ik zal eigenlijk ook mee gaan maar ik was zo moe van het werk en me zusje haar verjaardag dat ik toch maar had besloten dat het beter was al ging ik niet mee, en me ouders vonden het ook niet goed door dat ik zo moe was . Dus hun gaan uit ik zij nog voor de grap tegen me vriendin '' je gaat niet met hem hoor,, zij '' nee hoor hij is en blijft van jou mop,,. Nou in de loop van de avond nog wat ge smsd. En de volgende dag krijg je te horen dat je vriendin en vriend met elkaar zijn geweest
Ik dacht toen echt voor wat voor een vriendin was je, ze weet van al me problemen af , ze weet dat ik erge moeite mee heb dat ik niet mee ging
. Nu weet ik dus echt niet wat ik moet je heb dus ruzie met een van je beste vriendinnen, je vriend ben je kwijt.En dan krijg je noch een paar slechte cijfers terug van school en nog van iedereen gezeur dat je chagerijnig ben.Ik ging helemaal door het lint (mede door dat ik me niet kan in houden i.v.m. me adhd ) en dus werd ik er uit gestuurd,was echt heel boos op de leraar want ze trok me letterlijk de klas uit hele blauwe plek op me arm.Ben nu dus weer helemaal terug in me gedachtes en weet gewoon niet meer wat ik moet met me ouders praten werkt niet die willen me alleen maar naar mensen sturen om mee te praten(me ouders snappen me ook niet zo goed,ben ook nog de oudste) en daar kan ik gewoon weg niet meer tegen ik zech daar dat ik er niet meer aan zal denken en later in de week gaat het weer veder,kan er gewoon niks aan doen niemand weet nou echt precies wat er allemaal gaande is.Weet ook gewoon weg niet hoe ik er op moet reageren dat hun met elkaar zijn geweest? en vooral hoe ik kan duidelijk maken hoeveel pijn ze me hebben gedaan doordat hun met elkaar zijn geweest?sorry voor het lange verhaal hoop dat het een beetje duidelijk is en hoop dat julie me mischien kunnen helpen ik moest het even van me afschrijven ben gewoon zo boos

ik merk wel dat dit ook goed helpt!