Een paar weken geleden miste ik de laatste 3 treden van de trap en toen gleed ik dus uit. Op de een of andere vage manier kwam ik op mijn hand en pink terecht en die werd erna gelijk dik. Dus ik ermee naar de dokter gegaan die 's avonds zat. ( ik ben niet zo'n watje die gelijk gaat maar aangezien het heel erg veel pijn deed en mijn hele arm ook begon pijn te doen ). De dokter gaf dus de diagnose van een kneuzing in mijn pink. Verder ook geen pijn meer gehad, alleen een week later tijdens de les kreeg ik ontzettende last, dat ik niet verder ging galopperen, daarna verder geen last meer gehad. Maar nu enkele weken later, is mijn hand weer dik en heb ik het idee dat mijn arm ook dik is. Mijn pink is ook aan het zeuren qua pijn. Is dit nou nogsteeds die kneuzing? Of kan ik beter even naar de HA gaan? Ik weet alleen wel dat de HA me weer naar huis stuurt...
Rebel_Jits
Geplaatst: 06-04-10 10:08
Een kneuzing kan zeker wel 6 weken last blijven geven. Weet je trouwens zeker dat het niet gebroken is?
Is er een foto gemaakt? Lijkt me niet aangezien de HA je meteen naar huis heeft gestuurd. Ik zou nog een keer langs gaan en eisen dat hij je doorstuurt naar het ziekenhuis voor een foto. Gewoon op je strepen gaan staan. Er zijn een hoop HA die je liever met een paracetamol naar huis sturen dan je naar het ziekenhuis door te sturen. De enige manier om dan naar het ziekenhuis te komen is door op je strepen te gaan staan en te eisen dat je doorgestuurd word.
Nja dan ken jij mijn HA nog niet. Die is liever met een paracetamolletje blij dan dat ik doorgestuurd wordt naar de EHBO. Het vage is dat wanneer ik iets doe, bijvoorbeeld stal uitmesten of iets anders hij dik wordt. Ik ga morgen zowiezo bellen...
In mijn ogen ligt het dat toch echt aan jou als je geen doorverwijzing naar het ziekenhuis krijgt. Kijk, die HA is zoals hij is, daar kan jij niks aan veranderen. Als hij liever paracetamolletjes voorschrijft dan verwijsbrieven zal hij dan blijven doen. Tenzij JIJ op je strepen gaat staan. Juist bij zo'n HA!
Doe je dat niet dan ligt het imo toch echt bij jou als hij je iedere keer met een paracetamolletje weg stuurt.
En als op je strepen gaan staan geen effect heeft dan doe je er verstandig aan een andere HA te zoeken. Eentje die wel bereid is naar je te luisteren.