potver, die stomme rug!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ukje112

potver, die stomme rug!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 05:31

Tjongejonge.
Ik zou gister mijn haar even wassen onder de douche ( :+ duh)
Doe ik mijn linker arm omhoog om dus die stomme haren te wassen, knakt mijn rug ineens door!!!
Nu heb ik echt vreselijke pijn hoger in mijn rug aan de linkerkant. Ik denk ach, gaat wel weer over en het ging ook weer ietsjes beter gisteravond. Kom ik vannochtend uit bed en heb sinds vandaag een nieuwe baan, ja hoor, mijn rug. Kan me amper bewegen, maar zal toch wel moeten werken. Dus dat wordt weer een heeeeeele leuke dag! Iemand ook zxulke gekkigheid meegemaakt??

Groetjes

Pollewoppy

Re: potver, die stomme rug!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 09:55

Dat is niet fijn :n
Je zal wel iets verdraait of verrekt hebben. Wel net knullig dat je met je nieuwe baan moet beginnen vandaag. Probeer een beetje in beweging te blijven en niet te zware dingen te doen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:02

Vorige week nog. Door mijn rug gegaan in de overgang van galop naar halthouden. Daar denk ik de volgende keer dus wel twee keer over na voor ik die vrijwillig ga maken :+

In de loop van de dag ging het wel wat beter, maar de volgende ochtend was ik bang dat ik niet eens naar mijn auto kon komen, laat staan rijden. Weer in de loop van de dag eruit gelopen, maar de dag erna weer hetzelfde liedje. Daarna is het wel weer steeds beter gegaan, maar ik probeer van de week toch nog een afspraak met de HA te plannen, want ik ben het een beetje zat zo met die rug iedere keer.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:08

Jup, ik had het laatst ook. Had mijn wervel verdraaid... zoals ik het lees klinkt het alsof jij dat ook gedaan hebt.
Ik ben naar de osteopaat gegaan en nu is het weg. GELUKKIG! Men, dat deed echt pijn.

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:10

ja, ik heb het vorig jaar gehad.

Doordat ik ergens tegen aan liep met mijn schouder.
Bot verschoven, en naar mijn idee een spier knel.
Heb er alleen nu nog steeds last van, en kan ook niet meer fatsoenlijk paardrijden.
Verwacht ook niet meer dat het weg gaat :)

Jij veel succes vandaag!

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:22

Yep, bij mij schiet het er net op mijn werk in met een schrift pakken om na te kijken... niet fijn met een klas vol kinderen |( Precies op dezelfde plek als bij TS trouwens...

Ukje112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 17:20

nou, ik heb mijn dag overleefd :D Nu nog het paardrijden overleven en dan ben ik weer blij!

Het zit niet echt bij mijn ruggegraad, maar naar links, tja, waar je longen ongeveer zitten, maar het zijn niet mijn longen. Denk idd een spiertje verrekt ofzo.
Gelukkig heb ik geen zwaar werk, anders kwam het helemaal niet goed ;)

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:23

een wervel verdraaid..? kan dat? zonder ernstig letsel op te lopen..?

lijkt me gewoon in de spieren te zitten bij welke bewegingen heb je er het meeste last van..?

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:27

Jahoor, dat kan... Ik heb laatst ook een wervel verdraaid en die bleef lekker scheef zitten. Kon je mooi zien als ik een beetje voorover boog met een blote rug, dan kon je zo zien welk werveltje het was...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:28

Haha, sorry hoor, ik heb ook zulke acties :P

Sta ik les te geven in de bak en ik wil m'n water pakken...*Knars* AUW! :P

Het gaat vaak pas over als ik heb gezeten een tijdje en dan op sta, dan knarst het weer terug *grinnik*

Het gebeurd altijd door de stomste dingen, als het niet meer terug gaat, even naar fysio of chiropractor :)

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:28

lijkt me niet erg prettig :) weer iets nieuws ontdekt:)