Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Focussed schreef:Rebeccaa schreef:Ik weet niet hoor, maar een glaasje alcohol op je 15 is niks mis mee.
Ik zou een keertje een bezoekje aan de huisarts brengen, als ik jou was, want dit klinkt echt niet goed..
Ga jij eens hersenscans bekijken van mensen die op hun 15e een glaasje gedronken hebben en vergelijk die met geheelonthouders of mensen die later zijn begonnen, en praat dan pas verder aub.
Ik vind het zo vervelend dat alcohol zo wordt onderschat. Het is verslavender en gevaarlijker dan heroine, en veel mensen weten dat niet. Men beschouwt het als "veilig" omdat het zo verschrikkelijk ingeburgerd is in onze samenleving.
slokkie schreef:Ben je zwanger?

_STS_Angels_ schreef:Snap best dat zij samen voor de gezelligheid een drankje wil drinken net zo als sommige dit met een sigaret hebben![]()
En het is haar eigen keus ondanks dat het wettelijk niet mag is en blijft het haar eigen keus!! Het zelfde als autorijden zonder rijbewijs wettelijk niet toegestaan maar als je het doet is het je eigen keuz
Wat zegen je ouders ervan?
veder zou ik even langs de huisarts gaan
@ Maaik zo ver was ik ook nog wel maar ik dronk ook voor dat ik 16 was goed? nee dat niet van geleerd? dat zeker weten drink nu nog zelden.
Zie ook niet in waarom je dat nodig zou hebben
Helemaal niet op je 15e. x_Marr schreef:_STS_Angels_ schreef:Snap best dat zij samen voor de gezelligheid een drankje wil drinken net zo als sommige dit met een sigaret hebben![]()
En het is haar eigen keus ondanks dat het wettelijk niet mag is en blijft het haar eigen keus!! Het zelfde als autorijden zonder rijbewijs wettelijk niet toegestaan maar als je het doet is het je eigen keuz
Wat zegen je ouders ervan?
veder zou ik even langs de huisarts gaan
@ Maaik zo ver was ik ook nog wel maar ik dronk ook voor dat ik 16 was goed? nee dat niet van geleerd? dat zeker weten drink nu nog zelden.
Oh maar ik heb geen alchohol of sigaret nodig voor gezelligheid hoorZie ook niet in waarom je dat nodig zou hebben
Helemaal niet op je 15e.
ik heb het ook niet nodig zo als ik al zij drink ik niet tot zelden en heb het altijd reuze gezellig 
vraag me niet waarom maar je snapt denk waar ik op doel of niet? Maaik schreef:Alcohol en laat opblijven terzijde.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je ouders van jou overmatig overgeven zeggen.
Winandaa_ schreef:Maaik schreef:Alcohol en laat opblijven terzijde.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je ouders van jou overmatig overgeven zeggen.
Ik mag van mijn moeder afentoe best een keer iets drinken. Ze weet namelijk dat ik het niet vaak doe, bijna 16 ben en dat ik me sowizo nooit helemaal lazerus zou drinken. Eerst mocht ik dit totaal niet hoor. Maar goed ja, ze was dit al gewent van mijn zus, en van haarzelf. Familie zwakmaagje.