Al meer dan een week misselijk.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Al meer dan een week misselijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:07

Vorige week zondagavond was ik opeens heel erg misselijk. We hadden vroeg gegeten omdat we naar een voorstelling gingen, dus ik dacht dat het daardoor kwam. Die avond weer honger toen ik thuis kwam dus had zo'n pakje bananensojadrink gedronken omdat dat snel vult, en twee rijstwafels. Volgende ochtend weer kotsmisselijk. Afgelopen week maar heel weinig gegeten en als ik wat eet ben ik daarna bijna elke keer weer misselijk. Op sommige momenten heb ik ineens héél erge honger, maar niet echt trek. Ik kan wel een heleboel chocolaatjes eten zonder misselijk te worden, maar normaal eten gaat er niet meer in. :? Nou heb ik wel veel stress enzo, maar dat heb ik al heel lang. Weet iemand wat het kan zijn?

juval

Re: Al meer dan een week misselijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:08

wat vervelend zeg, moet je ook overgeven of is het alleen misselijk gevoel. heb je ergens anders ook nog last van? als het blijft zou ik toch maar even langs de huisarts gaan.
heb je al aan evt zwangerschap gedacht?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:09

En je zou niet zwanger kunnen zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:10

Moet niet overgeven nee. Ja daar heb ik wel aan gedacht, maar dat is bijna onmogelijk. Ik ben niet meer aan de pil sinds een tijdje, en sindsdien zijn mijn inmiddels ex en ik niet meer all the way gegaan, en verder ook voorzichtig gedaan.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:25

Je zegt 't zelf al denk ik, de stress ;) Stress kan echt veel doen met je lichaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:39

Ik hoop het, dat het de stress is. Toch maar voor de zekerheid aan een vriendinnetje gevraagd of ze morgen een testje voor me meeneemt (die heeft er nog een aantal liggen..).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-04-10 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:42

Nou, ik heb precies hetzelde. Wel langer dan een week al.
Denk dat ik het pak en beet de afgelopen 6 weken constant heb gehad, daarvoor vooral met 'vlagen' (2 weken wel, dan weer niet, dan weer wel, etc). Lijkt me niet dat ik al zolang stress heb :+. Of zwanger ben :Y).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:43

Hmm, tja 't kan natuurlijk ook wel een virusje zijn. Maar ik vind het zo vreemd, ik ben echt nóóit zomaar misselijk ineens..

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:44

Ik heb er de laatste tijd ook last van, waar het van komt? Helaas heb ik ook geen idee :n

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 08:21

Ik was ook een tijd ontzettend veel misselijk.
Ook de ochtend veel.
Dachten ze ook dat ik zwanger was maar dit kon gewoon niet het geval zijn. Later bleek ik een blaasontsteking te hebben (een keer gehad maar daarna geen pijn meer aan gehad) die ik al zo lang had dat mijn lichaam er ziek van werd.

Weet niet of dit het bij jou kan zijn.
Maar dacht drop toch even mijn verhaal voor het geval je het wel herkend ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:08

Ik ben iig niet zwanger, vanochtend ongesteld geworden. :D Das al een hele zorg minder....

Nu hopen dat m'n misselijkheid snel over gaat....

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:34

Wat hebben veel mensen hier last van de laatste tijd zeg...Misschien even dokter bellen en vragen of het heerst?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:38

Ik heb het ook, en dat is de stress ja.
Je kan bij de apotheek (weet niet of het op recept is, maar word niet vergoed) Domperidom halen. Kwartiertje voordat je gaat eten innemen, dan word het eten sneller verteerd. Helpt goed bij mij. : Succes!

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:46

even bloed laten prikken? zou verschillende oorzaken hebben..

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:10

ik ben de laatste weken ook erg vaak misselijk en heb even in de gaten gehouden wanneer ik het steeds werd en volgens mij ben ik erachter.. volgens mij drink ik te koud! wijntje vind ik direct uit de koelkast het lekkerst en 's ochtends heb ik haast dus drink ik mijn frisdrank ook direct uit de koelkast... en wanneer ben ik steeds misselijk? juist als ik richting werk ga of als ik naar mn bed ga.. misschien iets om in de gaten te houden?

ik weet het ook niet zeker hoor maar vind het wel opvallend bij mezelf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:52

Ik was vanochtend nog misselijk, maar de rest van de dag niet meer! :D 't Gaat dus de goede kant op. Vandaag ook weer wat meer gegeten dan de afgelopen dagen. :j

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:55

Ik heb het een tijd geleden ook gehad.
Bij de HA heb ik medicijnen gekregen en die hebben goed geholpen.
Ben nu al weer een tijd van die medicatie af en eerlijk gezegd ´s ochtends niet meer misselijk geweest, nu heb ik het bij vlagen ´s avonds :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:57

Ja ik had vanmiddag ook nog een klein vlaagje. :') Maar verder gelukkig wel redelijk gewoon gegeten enzo!

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:01

hier nog een...... en hoofdpijn niet te kort...... dus... ik weet het niet maar misschien toch een virusje? vooral als ik wat ga doen wordt het erger, overgeven hoeft inderdaad niet maar t zit me wel in de weg zeg....

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 07:40

Is vaak heel erg lastig hoor, dat soort vage klachten. Zelf ook gehad. Heb toen bloed laten prikken, heel gesprek met de huisarts. Maar er kwam gewoon helemaal niks uit. Na een tijdje was 't vanzelf over. Soms heb ik weer zo'n dag dat ik nergens trek in heb, misselijk. Andere dagen heb ik 't gevoel dat ik kan blijven eten tot ik er bij neerval.