Gevoelloze lip

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bopje

Gevoelloze lip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 17:06

Ik wou vanmiddag de mestvork terug in mijn kist doen, aleen hij wou er niet goed in, dus wou ik hem en weer uithalen, alleen dat wou ook niet, dus ik trekken en doen, toen schoot het handvat zo tegen mijn lip aan, en niet zo zachtjes ook. Ik dacht eerst dat er een stukje van mijn tand af was, of dat ie los zat, maar dat was gelukkig niet zo, daar is niks mee aan de hand, maar toen voelde ik opeens een helse pijn aan mijn lip! Ik voelde mijn lip dik worden, ik liep naar de wc en keek in de spiegel, dat viel allemaal mee, maar er was een soort blauw blaasje opgekomen en het voelt nu of het helemaal verdoofd is, ik kan mijn lip ook niet goed bewegen. Ik heb mijn lip gekoeld onder de kraan, en het blauwe blaasje is weg. Maar het voelt nog steeds verdoofd.
Volgens mij is mijn tand niet door mijn lip gegaan, want er zat geen bloed bij en ik zie/voel (met mijn tong) ook geen wondje ofzo.

Waarom voelt het of mijn lip is verdoofd?

NessaX

Re: Gevoelloze lip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 23:02

Oh, ik heb dat zo vaak (jammer genoeg) :')
Ik hou er altijd ijs tegen, is gewoon een wonde in je lip, soms zelfs als je tanden in je lip zijn gegaan. Ik doe er altijd ijs op en 's avonds vaseline. Vervelend gevoel is het!