Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Met zo'n levensverhaal als dat jij verteld vind ik het zelfs helemaal niet raar dat je zo moe bent, en zo emotioneel bent. Het lijkt meer op een soort burn-out dan op pfeiffer
Cynn_x schreef:Pfeiffer kan je maar 1x krijgen. Maar het zit voor de rest van je leven in je lichaam.
Later bij bloedprikken kunnen ze er altijd nog uithalen of je Pfeiffer hebt gehad ja of nee.
Sommigen mensen komen er echt weer vanaf.
En anderen houden altijd wat vermoeidheidsklachten.
Dit kan jaren lang na sluimeren of je hele leven blijven.
Dit heb ik dan ervaren en iemand die ik ken.
pubelia schreef:Ik denk dat als wij met dingen gaan "gooien" dat je er alleen maar onzekerder van word. Ga eens naar een huisarts, en sluit dingen als bv pfeiffer uit. En ga dan verder zoeken met wat het kan zijn. ik denk niet dat wij hier vanuit de pc kunnen oordelen over jou.
Heb je voor je trauma's EMDR gehad?
Succes met alles!
KoudbloedKim schreef:Wat je in je post beschrijft komt op mij over als een Burn-out of (lichte) depressie.
HIER kun je een makkelijke zelftest doen.
Geeft natuurlijk geen echte diagnose..
Als je hoog scoort, lijkt het mij het beste om even langs de huisarts te gaan, misschien met een uitdraai van de test?
macholoverr schreef:Dan lijkt het me wel verstandig om die raad ook op te volgen.[naam] schreef:Wat je in je post beschrijft komt op mij over als een Burn-out of (lichte) depressie.
HIER kun je een makkelijke zelftest doen.
Geeft natuurlijk geen echte diagnose..
Als je hoog scoort, lijkt het mij het beste om even langs de huisarts te gaan, misschien met een uitdraai van de test?
Volgens die test...
Zelftest Depressie
De uitkomst
U heeft grote kans dat u lijdt aan depressie. Er is in elk geval reden genoeg om uw huisarts te raadplegen, zeker als deze situatie de komende weken niet verbetert.