Ik werd deze ochtend wakker met maaglast zo eerder naar het misselijke toe. Ik dacht dat is misschien van de zenuwen aangezien ik proefwerk had besteede ik er geen aandacht aan. Ook at ik niets omdat ik er gewoon geen zin in had. Na mijn proefwerk was alles weer dik in orde. Toen het middag was ben ik een broodje gaan halen, dit heb ik tot de helft opgegeten toen er plots weer een misselijkheids vlaag opkwam. Als deze voorbij was (10min later) heb ik de rest opgegeten. Als afsluiter heb ik nog 2 pruimen gegeten. Een uurtje ging het goed tot ik plots een zware maag begon te krijgen, maar ik heb dit wel vaker na men eten dus ik besteede er weer geen aandacht aan. Maar het werd erger en erger en ging over op misselijkheid. Toen voelde ik het echt zakken, de pijn bedoel ik. Diegene die daarstraks in men maag zat zit nu in men buik. Bij momenten kruip ik echt bij elkaar en komen de tranene in men ogen, het is net alsof al mijn ingewanden zich tot een bolletje vormen (zoals nu) en andere momenten is het echt goed houdbaar. Ik heb al een buscopan genomen maar het helpt voor geen meter.
Wat kan ik doen om de pijn toch iets te verzachten ?
Groetjes

.