paardjelief is vanmorgen op mn voet gaan staan...ach gebeurt zo vaak met paarden, maar deed nu wel echt pijn. ze was al heel verveus en opgefokt door de wint dus ze was ook niet bepaald rustig... ze zette echt heel hard dr hoef op mn voet toen ik eigenlijk dat die wou optillen om vooruit te lopen.
Haar met pijn binnen gezet en ivm pijn heb ik de 2 die ik normaal samen buiten zet nu apart willen doen. Met pijn en moeite 1tje buiten gekregen. pijn werd erger en kwam nauwelijks nog tot aan de stal. Mesten ging me niet meer lukken maar wou die ander wel buiten zetten en bij die wat binnen staat wat stro erbij... Ik was de stal nog niet uit en heb haar terug op stal gezet. het lukte gewoon niet en ze is niet bepaald de liefste als ze gaan wandelen of naar de wei gebracht word.
Opstrooien lukte ook niet niks meer.. zoon pijn.
Moeder is me komen halen, fiets achter in gegooit en gegaan. Die moest weg dus komt nu pas rond 18 thuis. Ik vroeg me af of je thuis al kunt zien of het miss gebroken of gewoon zwaar gekneust is.
Ik KON in het begin alles wel wat bewegen, duwen tegen de punt van mn tenen deed ook eigenlijk niet echt pijn... echter lopen is een ramp. momenteel is kleine teen ook dik...er wat duwen doet ook niet zoon pijn alsof het gebroken is

Ik weet dat ik naar de dokter of ziekenhuis moet om het zeker te weten hoor, echter ik kom er nu niet.. en tegen de tijd dat ik KAN gaan moet ik eigenlijk ergens heen wat ik niet kan afzeggen :S vrij vervelende situatie dus... best kans dat ik tot morgen moet w88.
Echter vind ikzelf gebroken altijd eng..bang dat ik dan miss iets verkeerds doe...kneuzing is niet veel verkeerd aan te doen
.
vergeleken met de andere...echter nu na koelen enzo is het allemaal wat stijven en zie ik het nauwelijks tot niet bewegen