Verstandskies?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colaaa

Verstandskies?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 13:10

hoi

ik heb sinds begin maart last van de rechterkant in me mond.
ben 2 keer naar de tandarts geweest die zeiden allebei precies het zelfde.
gister toen was de pijn in 1 keer weg dus ik vroeg aan me moeder kan die kies ook doorgekomen zijn.
me moeder zei dat zo best kunnen. maar als ik nu eet of wat dan ook komt die kies tegen me me boventand aan is dat normaal ?

wendely

Re: Verstandskies?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:11

Alle tanden en kiezen raken elkaar als je eet :D
Haha, nee lijkt me niet normaal. Helaas kan ik het zo niet goed beoordelen omdat ik het niet kan zien. Ik denk dat de verstandskies scheef aan het doorkomen is. Als je er steeds last van hebt zou ik er nog even mee heen gaan. Groeit hij inderdaad scheef door, laat hem er lekker uit trekken. Anders krijg je steeds meer ellende.. Verstandskiezen zijn slecht schoon te houden, komen snel gaten in en ontstekingen bij het tandvlees. Denk dat je hem liever kwijt dan rijk bent ;) Hij zal blijven zeuren..

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 14:15

wendely schreef:
Alle tanden en kiezen raken elkaar als je eet :D
Haha, nee lijkt me niet normaal. Helaas kan ik het zo niet goed beoordelen omdat ik het niet kan zien. Ik denk dat de verstandskies scheef aan het doorkomen is. Als je er steeds last van hebt zou ik er nog even mee heen gaan. Groeit hij inderdaad scheef door, laat hem er lekker uit trekken. Anders krijg je steeds meer ellende.. Verstandskiezen zijn slecht schoon te houden, komen snel gaten in en ontstekingen bij het tandvlees. Denk dat je hem liever kwijt dan rijk bent ;) Hij zal blijven zeuren..

oke het doet echt enorm veel zeer
want als die kies op de die bovenste komt dan is het een drukkende pijn zegmaar heel vervelend

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:39

Dan is er maar een optie, trekken..
Vervelend, maar goed dan ben je na een week wel van de pijn af. De pijn kan nu ook binnen een paar dagen weer weg zijn, geloof mij die blijft telkens om de zoveel tijd weer terug komen.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 14:41

oke nou ja ik moet 8 april toch naar de tandarts kijken wat die er nu van zegt :P