een hersenschudding!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Melissa

een hersenschudding!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 13:15

Hoi,,

vorige week maandag bukte ik om mijn paard zen springschoen af te doen toen hij net de lucht in sprong omdat hij schrok, daardoor kwam zijn knie tegen mijn hoofd(rechter slaap) ik heb heel de week aanhoudende hoofdpijn gehad en afgelopen weekend werd dat erger! ik ben toen naar de weekend arts geweest die eigenlijk vrijwel niets deed. toen ik maandag bij mijn eigen huisarts kwam contateerde hij een hersenschudding. ik moest wat rustig aan doen en dan zou het vanzelf overgaan. ik ben dinsdag toch maar gaan werken omdat ik ontslagen ben en nog maar 2 weken hoe te werken ik dacht ik rond het netjes af. (niet dus)
ik was beroerd moest steeds naar het toilet en had ook nog een diaree, de laatste x dat ik van het toilet afkwam stond ik te trillen en zweten en me hartslag ging steeds sneller. ik ben naar huis gegaan en zit nu thuis opzich gaat het wel ik voel me niet top maar ook niet zwaar *** maar ik weet dat als ik meer ga doen dan mijn hoofdpijn dan ook erger word.
wie heeft hier ervaring mee en hoe ben jij er mee omgegaan??
mijn huisarts zegt dat ik nog 1 a 2 weken last ervan heb en dat het dan wel over is. hoe was dat ik jou geval??

dank je wel voor het lezen van mijn verhaal

Nadia
Oppermuts

Re: een hersenschudding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:28

LZP --> MW

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:40

ik heb ooit 5 jaar geleden een hersenschudding gehad (softbal tegen mijn hoofd gehad tijdens een wedstrijd)

1 tip: doe het echt rustig aan, ik heb maanden lang problemen en hoofdpijn gehad omdat ik dat niet had gedaan

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:46

Ik ben ook net hersteld van zware hersenschudding hoor. En ik ben ook zo'n eigenwijs portret dat denkt dat ze wel gewoon aan het werk kan. Maar ik heb 3 weken thuis gezeten(achteraf veel te weinig), en daarna aangepaste tijden.. Nu werk ik wel weer fulltime. Maar je merkt echt dat je als je te snel gaat, dat je weer last van hoofdpijn krijgt. Ik ben TE snel alles weer gaan doen omdat ik vond dat ik dat wel kon. Maar ik heb nu sneller hoofdpijn, als dat ik ooit had. Normaal had ik zelden hoofdpijn. En nu toch wel regelmatig. Dus doe echt rustig aan!! Ook al verveel je je dood en voel je je verder goed. :) sterkte!

_Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 17:50

ja dat is het inderdaad ik verveel me Dood hier haha
Maar ik zal jullie advies zeker opvolgen!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:46

Ik heb het ook gehad, kijk mijn topic. Ben enorm eigenwijs geweest en heb er nu nog steeds last van.
Doe echt rustig aan slaap veel ookal is dat enorm saai. vraag des noods iemand op bezoek maar neem egt rust.
Is er verder niks, want ik heb nu nog last van me nek en me rug er bij omdat ik van de trap gevallen was.
In de herfstvakantie had ik het volgends mij heb 1 week rust gehad en dat was egt te weinig ( he was ook niet egt rusten veel pc en tv aan en dat is dus niet egt slim)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:48

ook ik heb een hersenschudding gehad. Hierdoor is mijn concentratie naar de knoppen. ook raad ik je aan om niet te veel inspannende dingen als computeren/lezen/tv kijken te doen, want hierdoor maak je het niet beter.

powerzoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:46

ik heb er 2 gehad
1 normale. Maarja ik ben er een die zegt tegen mezelf niet zeuren en gewoon gaan. Toen heb ik 3 dagen niets gedaan en toen
alles weer gewoon opgepakt.
En een dat ik 2 scheuren in mijn schedel had en veel bloed in mijn hoofd, Is niet echt een hersenschudding.
Toen heb ik 4 weken niets gedaan