een hersenschudding!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Melissa

een hersenschudding!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 13:15

Hoi,,

vorige week maandag bukte ik om mijn paard zen springschoen af te doen toen hij net de lucht in sprong omdat hij schrok, daardoor kwam zijn knie tegen mijn hoofd(rechter slaap) ik heb heel de week aanhoudende hoofdpijn gehad en afgelopen weekend werd dat erger! ik ben toen naar de weekend arts geweest die eigenlijk vrijwel niets deed. toen ik maandag bij mijn eigen huisarts kwam contateerde hij een hersenschudding. ik moest wat rustig aan doen en dan zou het vanzelf overgaan. ik ben dinsdag toch maar gaan werken omdat ik ontslagen ben en nog maar 2 weken hoe te werken ik dacht ik rond het netjes af. (niet dus)
ik was beroerd moest steeds naar het toilet en had ook nog een diaree, de laatste x dat ik van het toilet afkwam stond ik te trillen en zweten en me hartslag ging steeds sneller. ik ben naar huis gegaan en zit nu thuis opzich gaat het wel ik voel me niet top maar ook niet zwaar *** maar ik weet dat als ik meer ga doen dan mijn hoofdpijn dan ook erger word.
wie heeft hier ervaring mee en hoe ben jij er mee omgegaan??
mijn huisarts zegt dat ik nog 1 a 2 weken last ervan heb en dat het dan wel over is. hoe was dat ik jou geval??

dank je wel voor het lezen van mijn verhaal

Nadia
Oppermuts

Re: een hersenschudding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:28

LZP --> MW

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:40

ik heb ooit 5 jaar geleden een hersenschudding gehad (softbal tegen mijn hoofd gehad tijdens een wedstrijd)

1 tip: doe het echt rustig aan, ik heb maanden lang problemen en hoofdpijn gehad omdat ik dat niet had gedaan

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:46