Ineens ongesteld..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DinoBanani

Ineens ongesteld..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 12:00

Vanaf juli vorig jaar was ik echt mooi regelmatig ongesteld, er zaten precies 4 weken tussen. Dus deze maand (maart) werd ik netjes op tijd ongesteld, en 2 weken later was ik het opeens weer! Ik vroeg me echt af waardoor dat zou kunnen komen, misschien omdat februari maar 28 dagen had zou het dan kunnen dat mijn cyclus ook korter is geworden? er is geen sprake geweest van stress/spanning ofzo..
Laatst bijgewerkt door DinoBanani op 31-03-10 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Equidea

Re: Ineens ongesteld..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 12:04

Seks gehad tussendoor? 2 weken na de ongesteldheid is een 'mooi' tijdstip voor een eventuele miskraam.

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 12:04

Je cyclus houd normaal geen rekening met de kalender telling. Omdat februari 28 dagen heeft, komt de datum dat je ongesteld wordt in maart wel anders te liggen, die verschuift dan een aantal nummers naar achteren, maar tussen de twee periodes dat je ongesteld bent, zou om en nabij hetzelfde tijdperk moeten liggen.
Hoe oud ben je ? Is er iets verandert, ben je bijvoorbeeld veel afgevallen ?
Ga anders even langs, of bel even met je dokter.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 12:06

Gebruik je de pil?

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 12:06

Ik ben bijna 17 jaar.. Nee geen seks gehad tussendoor. ik ben al even langs de dokter geweest omdat ik er aan zat te denken om aan de pil te gaan maar ik zou verder echt niks kunnen bedenken waar het aan zou kunnen liggen.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 12:07

Kan stres zijn inderdaad, is het verder hetzelfde als een gewone ongesteldheid? Zelfde kleur/hoeveelheid?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 12:07

DinoBanani schreef:
Vanaf juli vorig jaar was ik echt mooi onregelmatig ongesteld, er zaten precies 4 weken tussen.

Beetje tegenstrijdig hihi!

Maar nee, ik denk meer aan een (kleine) tussentijdse bloeding. Was het een bloeding die net zo lang duurde als normaal, of korte of langer? Verloor je evenveel bloed als normaal? Verder alle bijkomende verschijnselen hetzelfde als bij je normale menstruatie?

Neem anders gewoon even contact op met je huisarts!

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 12:11

kleinvosje schreef:
DinoBanani schreef:
Vanaf juli vorig jaar was ik echt mooi onregelmatig ongesteld, er zaten precies 4 weken tussen.

Beetje tegenstrijdig hihi!!

Hahah sorry :+ Blonde blunder :o Ja het was een gewone ongesteldheid van 5 dagen, bloedverlies was iets meer dan normaal dacht ik te merken.