Iemand hier ervaring mee?
En ja ik heb al een zwangerschaptestje gedaan, meerdere zelfs. Maar mijn vriend heeft niet raak geschoten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel fijn.

Barmat schreef:Ik heb zelf jaren de Diane geslikt en kreeg van mijn vrouwenarts te horen dat dit helemaal niet zo'n goede pil is voor langdurig gebruik en dat het zelfs endometriose in de hand kan werken. Daar schrok ik toch wel van..... De Nuvaring was voor mij ook niets, kreeg ook doorbraakbloedingen en uiteindelijk kwam ik op de Mirena-spiraal uit. Zeker als je (voorlopig) geen kinderen wilt is dat een prima oplossing![]()
Toen ik stopte met de Diane, duurde het overigens 4 maanden voordat ik weer ongesteld werd.
Barmat schreef:Helaas heb ik zelf verschrikkelijke endometriose gehad (Ben er twee keer aan geopereerd/ weggehaald) dus waarschijnlijk is dit door de Diane gekomen... Het is geen grapje![]()
Ik zeg niet dát het altijd zo is, maar bij mij was het dus wel zo. iig wilde ik het toch voor de zekerheid even melden.
Sharmila schreef:Maar ja dit was dus in februari. Tot nu toe ben ik dus helemaal niet meer ongesteld geweest!