heb ik weer heel stom, op school, midden in de aula, val ik
Toen viel het nog mee, halfuur later begon het toch wel zeer te doen en heb ik het gekoeld met ijs.
Maar het werd er niet beter op, eerder slechter, toch even iemand naar laten kijken, die vertelde me dat ik verrekte enkelbanden zou hebben...
Eenmaal thuis (was nog niet handig aangezien ik nog 150 km met de auto moest
, gelukkig wilde een vriendin me naar huis brengen
)maar het begon steeds meer zeer te doen, kon ik er eerst nog op lopen, ging dat nu echt niet meer... ik dacht ik slaap er een nachtje over en dan kijken we morgen wel weer verder, maar om half 10 's avonds verging ik zo van de pijn dat we toch naar de huisartsenpost zijn gegaan. Daar ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis en zijn er foto's gemaakt, gelukkig niks gebroken, alleen zwaar gekneusd. Ze hebben er toen een drukverband omheen gelegd.Nou 12 uur vannacht waren we weer thuis
ik heb de hele nacht niet kunnen slapen van de pijn....Nu gaat het iets beter, het doet nog wel pijn, maar niet meer zo erg als vannacht, lopen gaat nog absoluut niet, ik krijg mn voet niet eens plat op de grond. Maar nu is mn vraag
Mag ik autorijden? Een schakel zal niet gaan, maar een automaat?? Ben je dan wel verzekerd??