Aangezien mijn paarden zich vervelen (nou ja, wishfull thinking)?
En ik maandag fatsoenlijk naar mijn werk wil kunnen.
Goed wat voor kreukels?
3 wkn terug moe moe moe, hoofdpijn, eind van die week 2 domme dikke ogen van het vocht (gelukkig vrijdag avond pas!).
(Heb nog gezocht naar een bruine papieren zak, voor over mijn hoofd
). Die maandag erna maar eens getemperatuurd, 39, nou ja, me toen maar ziek gemeld.
Aangezien ik echt totallos was, hoofdpijn (2 ontzettend zere ogen) en nou ja, brak..
Je kent dat wel, niets wil.
Heb zo ongeveer de hele week gesplapen, snurk.
Dat heb ik zo volgenhouden tot en met vrijdags.. (ondertussen gelukkig geen malle ogen die dik waren meer
)Zaterdags 38.5 dus YES! beter... dacht ik.. (niet dat ik me top voelde, maar ach, temp. was al beter.)
Zondags had ik iemand wat beloofd, dat ook gedaan, gewoon heel heel veel ibu's en paracetamollen weggewerkt
en ik uiteindelijk in het zonnetje slapend op een bankje in het bos.
's avonds kwam ik erachter dat in mijn hals links en rechts dikke lymfklieren zaten aan de achterkant. (geen idee of dat al was)
Ben maandag maar weer gaan werken. Had die week ervoor al baas die vond dat ik moest komen.
Nou groot succes.. die week werken en doen alsof je je toppie voelt...
Nou ja, verder redelijk deze week, dat heet werd niet beter, niet zieker.
Gaan vanmiddag ook nog de lymfklieren rechts voor in mijn hals allemaal dik worden en pijnlijk
(het onfatsoen). Kan dat niet hoopvol vinden, voor het weekeind.
Plan voor volgende week is vrolijk en fruitig te gaan werken en weer zelf te gaan rijden.
Wie heeft er opknaptips?? Behalve dit weekeind doornroosje immiteren, dat had ik al bedacht.
(ibuprofen, paracetamol, zelfgeperste sinasappeltjes etc. heb ik allemaal al. In homeopathie geloof ik niet.)
,
(snert, gaan ze daar nog gelijk krijgen met hun idee ook, behalve dat ze daar riepen,
was nu wel handig, moet ik bekennen.
, uiteraard ik 's avonds total loss, maar oh, heb echt genoten!