maargoed,
ik heb de afgelopen 2 weken eigenlijk elke dag hoofdpijn,ene dag meer dan de andere, veel meer soms. Ik loop inmiddels zowat fulltime met een zonnebril rond (ja, ook in de lessen op school en in gebouwen.. ) als ik deze afzet lijkt het wel of mijn ogen niet luisteren, wazig zicht en ze ''draaien wat weg'' zegmaar..
Met die hoofdpijn savonds autorijden is een ramp, want alle auto's hebben lichten aan, en bewegen, en dat komt niet helemaal vlekkeloos binnen.. (doe ik dus ook maar niet meer..
)En gisteren, na een vrij lange schooldag, waarvan 4 uur pc-practicum (wat ik in 3uur af had, en toen weg mocht) was ik gewoon helemaal een vaatdoek.. chocolaatje gegeten, blikje gewone cola gedronken maar dat hielp weinig.. Gewoon het gevoel alsof ik ging omvallen. uiteraard met hoofdpijn.. Ohja, en met de hele dag mijn zonnebril op,ook tijdens de computerles
ook het beeldscherm op helderheid 20% gezet, keek makkelijker
Maar wat is dit nou voor raars.. Ik ben 19, ik eet genoeg (teveel
) net als gisteren heb ik 12 boterhammen op, ochtend 6 en middag 6. En dit doe ik al jaren..Een afspraak met de huisarts zit eraan te komen, maar ik vraag me echt af of hij hier iets mee gaat kunnen...
Mijn ogen zijn trouwens prima in orde (oke op de sterkte van +5,75 aan beide ogen na dan
maar ik loop braaf met mijn lenzen in
) die heb ik 2 weken terug laten testen.
help.. Ik wil paardrijden met dit weer, maar in plek daarvan heb ik het gevoel alsof ik zo al op m'n gezicht ga...
)
ga dus idd een dagboek bijhouden